Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

"wat we dus niet mochten beleven van enkele zedenprekers hier"

Natuurlijk mag je deze beleven, maar in mijn ogen wel op de manier die de CO voor ogen had. En hoewel ik dolgraag zou willen weten waar dit is, het zou niet in mij opkomen

om dan maar naar het grote eindcoordinatenboek te grijpen....

Maar goed, jij denkt dat je wat dat betreft het gelijk aan je zijde heb, ik denk dat ik het gelijk aan mijn zijde heb, jij zal geen mm toegeven dat je fout zit, ik zal geen mm toegeven dat je misschien een punt hebt.

Bied je wat dit betreft maar remise aan .....

Wat betreft het loggen van een cache, die je andere hebt zien doen op je tablet zu hause, tsja, ook dat zou niet in mij opkomen.

Dat is hetzelfde als met een biertje naar de Tour de France kijken op de TV, en na afloop tegen je vrouw zeggen dat je er helemaal doorheen zit......

bewerkt door Team Tammo
Geplaatst

Ik vind dit het meest interessante topic ooit op dit forum. Ik ben een heleboel wijzer geworden v.w.b. de standpunten van deze en gene. Om even on topic te blijven:

Mijn afwijking is dat ik heel erg graag wandel. De ene keer een Multi, een volgende keer via verschillende traditionals. De omvang van de cache zal mij in dat geval een biet zijn. Echter wil wel zelf gezocht of gelopen hebben. Een mystery moet ik zelf op hebben kunnen lossen ( eventueel met hulp) en een Multi heb ik (al dan niet met hulp) ook zelf volledig gelopen /gefietst ( of op welke andere wijze dan ook)

Een volgende afwijking die ik heb: Dat iemand rechtstreeks naar een eindcoordinaat gaat, mystery's logt zonder zelf gepuzzeld te hebben, een t5 cache logt terwijl een ander de boom in is gegaan, logt zonder ooit in de buurt van de cache geweest te zijn, etc., zal mij geen enkele worst interesseren.

Ik vind er wel iets van, heb er dus een mening over, maar aangezien ik cache voor mijn eigen plezier, ga ik mij daar niet druk om maken.

nog een afwijking: ik kan er niet zo goed tegen, als iemand wel steeds commentaar op anderen heeft, terwijl eigen gedrag ook van commentaar voorzien kan worden. Ook je mening door ieders strot te willen drukken, zorgt ook voor irritatie. In dergelijke gevallen, is mijn afwijking dat ik als ware een spuitelf direct begin te typen...... ben er voor in behandeling, en weet me nu al beter te beheersen :clap:

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

@Gluppie : Herken dat, 3x daags een pilletje onder de tong, doet wat dat betreft wonderen...

Voordeel van de discussie is wel dat ik voortaan anders ga cachen. Eerst draaide ik nog PQ's van plekken waar ik vaak kwam en gooide deze in de Garmin, en als ik ergens een stipje onderweg zag verschijnen ging ik meestal even kijken, dus altijd een verrassing waar je terecht kwam en wat er op je lag te wachten. Heb met de Pasen deze PQ's eruit gegooid, draai nu PQ's voor elke plek waar ik vaak kom van 1000 traditionals, met GSAK haal ik de bijbehorende Favorites over, en alle caches die minder dan twee Favorites hebben gaan uit de PQ.

Beloofd wat voor de vakantie, zag daar met stip op 1 een toegankelijke ziekenhuisbunker staan. Beloofd een hoop goeds :-)

bewerkt door Team Tammo
Geplaatst

Wat betreft het loggen van een cache, die je andere hebt zien doen op je tablet zu hause, tsja, ook dat zou niet in mij opkomen.

Dat is hetzelfde als met een biertje naar de Tour de France kijken op de TV, en na afloop tegen je vrouw zeggen dat je er helemaal doorheen zit......

Wahaha wat een mooie vergelijking. Niet dat ik me er druk om maak als iemand dat doet, maar de vergelijking vind ik heel erg mooi gevonden.

Ik vind dit het meest interessante topic ooit op dit forum. Ik ben een heleboel wijzer geworden v.w.b. de standpunten van deze en gene.

Een volgende afwijking: als iemand logt zonder ooit in de buurt van de cache geweest te zijn, etc., zal mij geen enkele worst interesseren.

Ik vind er wel iets van, heb er dus een mening over, maar aangezien ik cache voor mijn eigen plezier, ga ik mij daar niet druk om maken.

HELEMAAL mee eens.

@ Barny, kun jij mij nu eens op jouw eigen onnavolgbare wijze nog een keer uitleggen WAAROM jij je zo druk maakt over "de mensen-zonder zelfrespect", "puntjespakkers/ "valse" loggers" etc, als de puntjes jou zelf absoluut niet interesseren (ik heb ook regelmatig verduidelijking/herhaling nodig)? Vanuit jouw optiek gezien is dat bij die andere mensen een afwijking (om maar in de geest van het topic te blijven). Dat is dan toch eerder reden tot mededogen en zelfs medelijden dan tot ergernis?

@Vlinder ik was ook nog zo benieuwd naar jouw antwoorden (en ik ben vast niet de enige), maar misschien ben je druk met wat anders.

Geplaatst

Mij interreseren de puntjes niet, maar ik vind het erg vervelend (en stoor me er reuze aan) dat een horde horken rondloopt die deze hobby naar het meest kinderachtige niveau doet verdwijnen (zoals gisteren weer eens waargenomen in het veld). Alternatief zou zijn te stoppen met geocachen. Nu vermijd ik de rommelcaches wel, maar stoppen is me nog een brug te ver. Ik interreseer me dus ook niet voor de puntjes van een ander, Hoge score = veel gelogen. Laat staan die r. die 4g meekijkt en op afstand laat loggen. Het einde is werkelijk zoek.

Geplaatst

Als co zou ik de ipad log zonder pardon verwijderen.

Die andere, de vervanger van de cache, tja, daar is de co zelf wel een beetje schuldig aan.

Geplaatst

Team Tammo, remise is voor watjes, zelfs al zal de aarde plots de andere kant om gaan draaien en mij mening over deze zaken zullen de jouwe zijn, dan krijge jij het voor elkaar om het niet met me eens te zjn
Gluppie, jij ben van mening dat jij geen mening heb, dus-daar-ten-gevolge-van geen mening is zeer zeker ook een mening.
blij dat jij ook inziet dat juist door te reageren en elke keer weer de zelfde plaat afdraait je het zelfde ben en doet als tegen wie je aggeer, #MooiToch
MarcoDomi, ik moet even terug scrollen om te kijken waar ik heb beweerd me te ergeren aan mensen met een laag inbeeldings vermogen, volgens mij heb ik dat nooit geschreven (schop me als het wel zo is)
ik vind het juist heel intresant om te zien wat al die geowurmen aan het doen zijn, en vooral het waarom? daar vraag ik dus ook continu om, (dat is wel makkelijk op te zoeken)
waarom zeggen mensen dat ze "iets" gevonden hebben terwijl er totaal niets te vinden was, waarom zeggen mensen als je iets doet wat binnen de richtlijnen van een spel valt dat het "fout" is terwijl het "goed" gepraat word als er iets gebeurt wat duidelijk buiten de richtlijnen van een spel afspeelt?
waarom gaan mensen accoord met een spel regelement om daarna hun gegeven "woord" te vergooien voor iets wat totaal geen waarde behept?
mijn nieuwschierigheid van de rare gedachte kronkels van de volwassen mens is mijn drijfveer

Barny

Geplaatst

Dank je Barny voor de uitleg, dat geeft voor mij een ander beeld. Je hebt gelijk, je schrijft inderdaad niet dat je je ergert. Dat nam ik dus gewoon aan door jouw toon en woordkeus.

Een valkuil waar ik wel vaker in donder, die vooronderstellingen, en niet alleen bij het cachen. Grappig om dat ik dit verband ook te ontdekken :-)

En je nieuwsgierigheid deel ik dan weer absoluut wel.

Geplaatst (bewerkt)

O ja en ik had het over wat ik dacht dat jij dacht (... wat een gedenk ;-)) over mensen met een laag zelfbeeld en niet over gebrek aan inbeeldingsvermogen, bedoelen wij hetzelfde? Ik denk van wel? Toch maar even vragen voor ik je opnieuw verkeerd begrijp (ik heb in ieder geval een overdosis inbeeldingsvermogen, niet altijd handig :-)).

Od! (Mag ik Od zeggen, Odlaniger? ;-))

Bewijs!

Alsjeblieft, bedoel ik natuurlijk. Ik ben benieuwd en Barny zelf vast ook?

Ps mijn afwijking (1 van de vele) is dat ik berichten blijf editen tot ik vind dat het er precies zo staat als ik bedoel, en soms tot vervelens toe op een onderwerp blijf reageren, omdat ik het gewoon té interessant vind. Jullie zullen het ermee moeten doen, vrees ik ;-)

bewerkt door MarcoDomi
Geplaatst (bewerkt)

Ja Do, je mag Od zeggen. Kunnen we samen een nieuw team vormen DoOd-leuk.

Bewijs.
Uit een log van Barny: "veel tijd en veel brandstof verknoeit met me te ergen dat had door de CO makkelijk voorkomen kunnen worden"

Barny was boos dat er geen voortuinicoontje stond. Het is openbaar terrein, een tuin bij een tuincentrum.

En hij was boos dat er T1 stond. Dat heb ik inderdaad veranderd, aangezien het tuincentrum barricades had opgeworpen.

Overigens ben ik van mening dat Barny wel vaker brandstof verknoeit.

Toch heb ik om voor mij onverklaarbare redenen een zwak voor Barny. Is dat een afwijking?

Edit/correctie: is het een acceptabele afwijking?

bewerkt door Odlaniger
Geplaatst (bewerkt)

Od, ik vrees dat wij als team DoOd(-leuk) wel van veel fakelogjes beschuldigd gaan worden.

edit: ik vind hetgeen jij beschrijft zeker een acceptabele afwijking hoor.

Pfieuw gelukkig zijn we nog/weer on-topic :-)

edit 2: verdorie toch nog een typefout over het hoofd gezien en een vergeten leesteken.

bewerkt door MarcoDomi
Geplaatst

mijn nieuwschierigheid van de rare gedachte kronkels van de volwassen mens is mijn drijfveer

Ik deel die fascinatie voor de rijkdom van de menselijke geest. Ik val van de ene verbazing in de andere sinds ik aan geocaching doe.

Geplaatst

Fanatiekelingen blijven altijd verbazen. Of ze nou fanatiek vissen, theezakjes verzamelen of politiek bedrijven. Maar het leuke van geocaching is dat je er lekker buiten mee in beweging kunt zijn. Alles wat daarvan afwijkt kan best wel acceptabel zijn - edoch voor mij minder interessant.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...