Team Tammo Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 (bewerkt) ik vertel ook niks, zelfs mijn directe buren weten ook het niet. stel je toch voor dat ze misschien een rondbazuinende eindcoordinaat loper kennen, stel je toch voor dat ze denken dat ik ook zo mijn hobby beleef, stel je toch voor dat ze me met zo een rondbazuinende dwaas gaan vergelijken, ik zou mij niet meer durven vertonen, plaatsvervangende schaamte Tammo 19 april 2014 bewerkt door Team Tammo
Dagwacht Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 ik zou mij niet meer durven vertonen, plaatsvervangende schaamte Zeker en vast!
barny Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Team Tammo, Als iedereen nu als ons was dan was dit draadje er ook niet geweest maar zaten we te broeden hoe we op die mooie plek die we bij ons in de buurt kennen een respectabele cache te plaatsen, waar dan alleen mensen op af kwamen die komen voor de plek en de cache voor een blijvende herinnering daarbij het "puntje" totaal niet de reden was om onze cache met een bezoek te vereren Barny
brouwertjes Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 En als het linkje er nou gewoon niet is ? Als dat zo is dan worden er verkeerde citaten gegeven. En dan hoor je een tijdje niets meer (waait wel weer over taktiek
Casteel Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 En na een tijdje wordt ons ons weer een gebrekkige 'bijbelkennis' verweten. Het staat immer geschreven hoe dit spel gespeeld dient te worden. In den beginne was er niets. Toen schiep God het licht. Toen was er nog steeds niets... maar je kon het in ieder geval wel zien!
Dagwacht Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Overeenkomsten met een andere wolf in schaapskleren, Poetin, die ook selectieve informatie rondstrooit, berusten louter op toeval.
Team Tammo Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 (bewerkt) Dat zijn ware woorden Barny, ik durf niet voor jou te spreken maar als iedereen zo zou zijn als ik was het waarschijnlijk een zooitje op de wereld, weliswaar een vrolijk zootje, maar toch ... ;-) Laat ik voorop stellen dat het hele puntensysteem zo verwijderd mag worden van mij, voegt in mijn ogen weinig toe, zorgt alleen voor competitiedrang en en dat is bij Geocaching overbodig.En waarom wij hier aan het discussiëren zijn in plaats van het broeden op een mooie geocache, is ook geen verkeerde vraag. Waarom doe ik dat niet ? Ik heb totaal de behoefte niet meer, komt een beetje door mijn gedachtewereld, maar ook omdat ik vind dat er al veel te veel geocaches zijn, je breekt je nek over die dingen. Zou zelf een voorstander zijn van 50 tot 100 goede geocaches per provincie. En ik weet nu dat ik even tegen de schenen van Vlindertje en Barny aanschop, maar dat mogen in mijn ogen ook kokers zijn en puzzels, maar wel in verhouding tot elkaar. En daarnaast is het gewoon jammer dat het geen in het geheim gespeeld spelletje meer is. Iedereen kent het spelletje, worden onderzoeken naar gedaan, staan artikelen in Libelle, noem maar op. Eeuwig zonde..... Heeft wel iets van de "spanning" weg genomen.... 19 april 2014 bewerkt door Team Tammo 1
Odlaniger Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Tammo, wel mee eens. Wanneer er slechts 50 geocaches in Gelderland zouden liggen, allemaal van een hoog niveau, dan is de uitdaging voor mij om ook een mooie geocache te maken groter dan nu het geval is, want ik wil niet minder presteren. Gelukkig kan ik de verleiding weerstaan om een mooiere koker te plaatsen dan mijn buurman. En tevens is dan het puntensysteem overbodig, want zoveel puntjes zijn er niet meer te verdienen. Hopelijk veranderen pointillisten dan in expressionisten. Nu nog even denken hoe we de FTF-jagers het leven zuur kunnen maken, want zij zijn matig geïnteresseerd in cachen, laat staan in geocachen. Ik besef dat ik zo geen vrienden maak of wel. En dat doet mij denken aan De Passion.
barny Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Team Tammo, mocht je ooit eens in GC3200 gekeken hebben dan weet je dat "zooitje" mijn middelste naam is, wel een gezellige inboedel maar een zooitje. al in 2003 schreef ik op dit forum dat puntjes zowel op GC.Com of dit forum van mij wel weggelaten kunnen worden, maar helaas hebben de merendeel van de mensheid een minderwaardigheid complex en hebben ze nummertjes nodig om hun eigen ego te voeren goeie cache's zijn er te weinig, goeie cacheleggers kunnen er nooit te veel zijn, helaas zijn er ook steeds meer cacheleggers gekomen die ook nummertjes nodig hebben om hun ego te voeren, daarmee word het spelletje random vergiftigt ook het vooroordeel dat ik tegen kokers zou zijn, kan naar het land der fabelen, de mooist cache creaties die ik tegen ben gekomen waren micro's (helaas meestal "pussels" zodat een "echte" cacher met een gemiddeld IQ die prachtige cache creatie nooit zou kunnen bewonderen als ik de algemene (maar valselijke) tendens op dit forum proef. ik ben natuurlijk wel tegen kokers die nergens toe doen behalve het "puntje" wat bijgeschreven word als men hem als found logt op .Com, dat de koker wel of niet gevonden word doet even niet ter zake,of men plant een eigen, met voorbedachte rade, meegenomen koker neer of een los papiertje hangt men in een boom, of logt een found (met toesstemming van de FAIL CO) dat spelonterende tak van de hobby word ook niet te sprake gehouden hier op dit forum omdat er genoeg forum leden zich daar aan bezondigen, het gaat er toch niet om de cache zelf maar het gaat er om dat we de hele route hebben gevolgd #LoggenZonderVinden#Zucht de spanning van het spelletje ging weg op het moment dat men "toestemming" moest hebben, "eigen verantwoording afschuiven" Barny
Team Tammo Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 @Barny, zit jou inbox vol ? Kan je geen PM sturen.
Odlaniger Geplaatst 19 april 2014 Geplaatst 19 april 2014 Barny, een verhelderend verhaal, heel duidelijk.Morgen doe ik een poging het te begrijpen.Ik dacht dat jij micro's verafschuwt.Je schrijft: "....het gaat er toch niet om de cache zelf maar het gaat er om dat we de hele route hebben gevolgd #LoggenZonderVinden#Zucht." Ik denk dat de meeste cachers die de gehele route hebben gelopen ook de cache vinden en zo niet, een DNF of geen log plaatsen. Jij verdraait de zaak volgens mij. Je probeert goed te praten dat je de route niet loopt, maar wel de cache vindt op basis van eindcoördinaten. En je maakt de cachers die wel de gehele route hebben gelopen verdacht. Morgen doe ik een nieuwe poging jou te begrijpen.
MarcoDomi Geplaatst 20 april 2014 Auteur Geplaatst 20 april 2014 Zalig Pasen allemaal! Mooi dat deze dag in het teken (teken!? ;-) ) van begrip mag staan. Barny, een mooie beeldspraak had je over de vlinder en de vlieg, ook al deel ik de mening niet. Bedoelt Barny met dat route gedoe niet gewoon de mensen die een trail doen en alles loggen ookal ontbreken er een stel? En ik dacht ook dat je geen enkele micro waardeerde, Barny. Weer wat geleerd. De eerste Paasverrassing! Ook ik ben benieuwd naar nog enkele antwoorden van Vlindertje. Wie weet volgen die nog? Nu ga ik om te beginnen geen cache verstoppen maar wat paaseitjes!
barny Geplaatst 20 april 2014 Geplaatst 20 april 2014 (bewerkt) Team Tammo, Klopt de boxs zit vol met berichten die me dierbaar zijn, er zijn wegen zat om mij een bericht te sturen. Od, er zijn nog heel veel wegen tussen alles en niets, lees de logs maar bij een willekeurige cache die door de CO slecht/niet onderhouden word, er worden soms wat Not Founds geplaatst maar de huidige generatie zie ik steeds meer zonder enige schroom cache's loggen die er gewoon niet meer zijn of gevonden kan worden, zelfs een enkele keer "met toestemming van de CO" en de brutale fake logger eindigt zijn log met "mocht de CO er niet mee zijn haalt hij deze log maar weg" dat alles word hier op het forum "goed" gepraat omdat geocachen dus gaat om de route en de cache totaal niet er toe doet, juist dat is de omgekeerde wereld het spelletje heeft de naam waar het over gaat geoCACHEn MarcoDomi, leuk dat je het geloof er bij haalt, al heb ik het idee dat de merendeel van de geocachers er helemaal niets mee te doen hebben, omdat elke overtuiging ook eerlijkheid en oprechtheid predikt, ik kan maar heel weinig "geocachers" die eerlijk loggen en daarbij oprecht zijn Toch heerlijk leesbaar zo een draadje zonder eindeloos te moeten scrollen door Qwoots die toch niemand voor de tweede keer leest Barny 20 april 2014 bewerkt door barny
Diederikus Geplaatst 20 april 2014 Geplaatst 20 april 2014 Barny, een mooie beeldspraak had je over de vlinder en de vlieg, ook al deel ik de mening niet. Waarom niet?
MarcoDomi Geplaatst 20 april 2014 Auteur Geplaatst 20 april 2014 Toch heerlijk leesbaar zo een draadje zonder eindeloos te moeten scrollen door Qwoots die toch niemand voor de tweede keer leest Barny Goed hè! (Sorry ik kon het niet laten :-))
Aanbevolen berichten