Odlaniger Geplaatst 16 april 2014 Geplaatst 16 april 2014 (bewerkt) Herkenbaar Tammo. Traptreden, telt de bovenste stap ook mee? Aantal moeren. Dit zijn toch bouten? Kleur van het stoplicht wanneer je mag doorrijden. Bij een stoplicht mag je toch niet doorrijden? Tenzij je een FTF wilt scoren. Hoe snel mag je hier rijden (stapelsom)? Dat is afhankelijk van hetgeen het digitale bord boven de snelweg aangeeft. Tenzij je een FTF wilt scoren. Ligt hier zand of steentjes. Dat kan morgen anders zijn. Hoeveel grijze paaltjes? Morgen zijn ze bruin geschilderd. 16 april 2014 bewerkt door Odlaniger
MarcoDomi Geplaatst 16 april 2014 Auteur Geplaatst 16 april 2014 (bewerkt) Herkenbaar Tammo. Traptreden, telt de bovenste stap ook mee? Aantal moeren. Dit zijn toch bouten? Kleur van het stoplicht wanneer je mag doorrijden. Bij een stoplicht mag je toch niet doorrijden? Tenzij je een FTF wilt scoren. Hoe snel mag je hier rijden (stapelsom)? Dat is afhankelijk van hetgeen het digitale bord boven de snelweg aangeeft. Tenzij je een FTF wilt scoren. Ligt hier zand of steentjes. Dat kan morgen anders zijn. Hoeveel grijze paaltjes? Morgen zijn ze bruin geschilderd. Odlaniger, ik probeer me hier los te scheuren van deze discussie, ja? :-)Je hebt mijn beschrijving goed gelezen, haha. Gelukkig kan ik indien nodig binnen 10 minuten de veranderde situatie in ogenschouw nemen en aanpassen. Maar dat zijn van die dingen ja... Eergisteren had ook een vermoeiend gevalletje bouten/moeren etc. Gelukkig kwamen we via een alternatieve (mooie) route en met net voldoende info toch bij de cache. 16 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
Diederikus Geplaatst 16 april 2014 Geplaatst 16 april 2014 Maar Diederikus, toch nog even een mooi voorbeeld van een serie met leuke kokertjes en een omgeving die jou zal aanspreken is de tooltime serie in Duitsland. Ik zie alleen nu dat ie off line is vanwege bomenkap. http://coord.info/GC2FJMC Inderdaad ideaal. Maak van de serie waypoints van een multi en je kunt er aansluitend prima een ammobox kwijt. Bovendien wordt het dan ook weer een stuk rustiger in dat bos, lijkt me. Vermoedelijk zal ook de gemiddelde kwaliteit van de logs toenemen.
MarcoDomi Geplaatst 16 april 2014 Auteur Geplaatst 16 april 2014 GC1XM72 Dit vond ik dan weer een erg verrassende petling :-)
Diederikus Geplaatst 16 april 2014 Geplaatst 16 april 2014 Hee, als de wolf de passie preekt, boer pas op je koker ? Een schaap lust geen kokers.
Dagwacht Geplaatst 16 april 2014 Geplaatst 16 april 2014 Na enkele weekjes niet op het forum te zijn geweest zie ik dit draadje met wel heel veel postjes. Om on-topic te blijven: Ik kom tot de conclusie dat mijn afwijking alleszins acceptabel is.
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2014 Auteur Geplaatst 17 april 2014 Na enkele weekjes niet op het forum te zijn geweest zie ik dit draadje met wel heel veel postjes. Om on-topic te blijven: Ik kom tot de conclusie dat mijn afwijking alleszins acceptabel is. Welkom terug! En een geruststellende conclusie, toch? Of ik diezelfde conclusie over mezelf kan trekken, staat te bezien, maar men zal het ermee moeten doen ;-)
hoedinie Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 Ik heb sinds kort de afwijking om gemeenteracers op te pikken en ze thuis even te vertroetelen. Daar schrijf ik vervolgens een logje van vanuit het oogpunt van de TB. O ja, en daar heb ik dus zomaar een prijs mee gewonnen bij de buren. W00t w00t! :)
Dagwacht Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 MarcoDomi, ik ervaar je bijdragen als een alom aanwezige moderator, continu sturend om ontsporing te voorkomen. En op een prettige manier. Natuurlijk heeft iedereen zijn afwijkingen en gewoonten. Ga maar eens met vrienden enkele weken op vakantie. Dan ontdek je snel genoeg welke gewoonten je zelf in de loop der tijd heb ontwikkeld en welke eigenaardigheden je hebt. Dat geldt ook voor je vrienden die dingen als vanzelfsprekend doen, waarbij jij je wenkbrauwen zou kunnen fronsen. Waar je lang mee omgaat wordt je mee besmet. Meestal is 14 dagen vakantie ook wel genoeg. Ik wil niet al teveel besmet worden. Onze eigenheid is ons lief.
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2014 Auteur Geplaatst 17 april 2014 (bewerkt) Ik heb sinds kort de afwijking om gemeenteracers op te pikken en ze thuis even te vertroetelen. Daar schrijf ik vervolgens een logje van vanuit het oogpunt van de TB. O ja, en daar heb ik dus zomaar een prijs mee gewonnen bij de buren. W00t w00t! Wat een geweldig idee! Ik vind dat altijd zo veel meerwaarde hebben, een leuk logje voor een tb! Ik ben ook altijd blij als ik er zelf eentje krijg van onze Annie MG Schmidt coin, opgedragen aan mijn Mama en schoonmoeder (allebei verslaafd aan boeken, net als ik). Ik heb voor de klas ook een tb losgelaten en kreeg meteen een leuk logje met een foto. De kinderen vonden het geweldig! Natuurlijk heeft iedereen zijn afwijkingen en gewoonten. Ga maar eens met vrienden enkele weken op vakantie. Dan ontdek je snel genoeg welke gewoonten je zelf in de loop der tijd heb ontwikkeld en welke eigenaardigheden je hebt. Dat geldt ook voor je vrienden die dingen als vanzelfsprekend doen, waarbij jij je wenkbrauwen zou kunnen fronsen. Waar je lang mee omgaat wordt je mee besmet. Meestal is 14 dagen vakantie ook wel genoeg. Ik wil niet al teveel besmet worden. Onze eigenheid is ons lief. Jemig Dagwacht, dank je voor alweer een groot compliment. Ik zou er haast van naast mijn Ideale Cachelaarzen gaan lopen LOL. Een moderator, liever niet (ik zou niet graag in hun schoenen staan), maar ik kom hier heel erg graag en ik vind het oprecht boeiend wat hier allemaal besprokken wordt. En gezellig Met mijn eigenaardigheden word ik dagelijks geconfronteerd. De mensen om je heen houden je toch regelmatig een spiegel voor. Dat geldt misschien nog wel in de sterkste voor kinderen, en daar heb ik er (blij genoeg) heel wat van in mijn directe omgeving. Zowel grote als kleine . En waar je mee omgaat, daar word je mee besmet, oei dat belooft wat voor iedereen die hier rondhangt In elk geval ben ik heeeeeeeeeel blij dat iemand mij ooit besmette met het verslavende virus dat (geo)cachen heet... :-) ja ik mag niet teveel emoticons gebruiken, hoedinie, die uit jouw quote heb ik maar even weggehaald!) 17 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
Blutch Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 Er is maar 1ding die hier afwijkt en dat id de topic
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2014 Auteur Geplaatst 17 april 2014 Er is maar 1ding die hier afwijkt en dat id de topic-fluistert- sssst Blutch, dadelijk ziet een moderator dit nog en dan krijgen we allemaal strafpunten voor off-topic posten!
Odlaniger Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 Tabak schreef:"Ik krijg nu - mede dankzij deze ontboezeming van jou - toch wel sterk de indruk, dat dit onderwerp volstrekt, maar dan ook volstrekt is uitgeknepen en dat er niets zinnigs meer over te schrijven valt.... Het bewijs daarvoor ligt in die zin van jou! :-) Allemachtig man! En je kunt zoveel beter.....!"Natuurlijk, mijn bewering is een open deur, geen speld tussen te krijgen. Hetgeen dan weer in tegenspraak met elkaar is, want het zijn eerder dichte deuren waar geen speld tussen is te krijgen. Het sleutelwoord is natuurlijk gemakzucht. Besteed voldoende tijd, inventiviteit en zo nodig geld aan het maken van een geocache en gegarandeerd dat er dan geen koker uit de hoge hoed verschijnt.
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2014 Auteur Geplaatst 17 april 2014 We zitten toch in het off-topic jaar ? Odlaniger, in het kader van het off-topic jaar vind ik deze post verontrustend on-topic.
Aanbevolen berichten