Spring naar bijdragen

Alternatief Geochecker


Thobias010

Aanbevolen berichten

@TT ik weet niet hoe jij geocachen beleeft, daarvoor zou ik je echt eens voor moeten spreken om er achter te komen.

wat jij wel na jaren getrouwd te zijn heel goed voor elkaar heb gekregen is dat jij door heb dat elke minuut dat vrouwe TT aan te puzzelen is, je ook geen last heb van vrouwe TT en je je eigen plan kan trekken (proficiat,slim)

 

Politiek is ook het zelfde als het geocachen, het belazeren, het inconsequent kunnen zijn, mensen met een andere mening wegzetten als zeikers, het draaikonteren, het roeptoeteren van wat er gehoord wil worden, ik zie dat zowel in de politiek dan wel in het geocachen

ik voel me beter met geocachen

en zoals vele als uitvlucht gebruiken (iedereen reageert op het forum zoals hij dat wil) voor de doofstomme blinde die de het (iedereen reageert op het forum zoals hij dat wil) niet oppikt de verwijzing naar (iedereen cache's zoals hij dat wil) ;)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@TT ik weet niet hoe jij geocachen beleeft, daarvoor zou ik je echt eens voor moeten spreken om er achter te komen.

wat jij wel na jaren getrouwd te zijn heel goed voor elkaar heb gekregen is dat jij door heb dat elke minuut dat vrouwe TT aan te puzzelen is, je ook geen last heb van vrouwe TT en je je eigen plan kan trekken (proficiat,slim)

 

Barny

:thumbsup::wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

@No Name, ik ga er maar voor het gemak vanuit dat je mij bedoeld dat ik de vraagsteller "afbrand"

MacDD geeft binnen 6 minuten een antwoord waarbij ieder weldenkend mens het idee heeft (goh? dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)

dan is een forum toch ook om elkander een vraag of meer te stellen, dat heb ik dan gedaan, met de uitleg er bij waarom ik juist die vraag stel, zeker voor een beginneling handig om te weten waarom ik die vraag stel

dan vraag ik ook gelijk maar waarom hij cache's maakt die hij zelf haast niet bezocht heeft, ik ga er maar vanuit dat je cache's gaat ontwikkelen die je zelf ook leuk vind om te bezoeken, ik ben gewoon benieuwd naar de achtergrond van deze rare move (ook daar is een forum voor)

ik geef hem een compliment over zijn pagina en een tip voor een multy puzzel

en dat vind jij allemaal "afbranden" wat ik denk is dat het misschien de volgende keer handig is om je te bezinnen voordat je een partij stemmingsmakende onzin gaat uitkramen, maakt de sfeer op het forum een stuk prettiger

 

Barny

 

Hi, Barney. De bewoordingen die je nu gebruikt komen veel sympathieker/beter over. Ik heb heb het dus over de toon waarop. In je eerdere reactie sprak je over "je onbenullige cache" en "elke onbenul" en "hersenloze wannebies" (dit laatste waarschijnlijk niet speciaal tegen hem, maar wel in relatie tot kokerleggers, waaronder hij). Dat zie ik wel als afbranden van een nieuweling die voor zijn nieuwe cache een vraag stelt.

Ik ben het met veel dingen met je eens. En heb je dat ook wel eens verteld op een GME event, jaren geleden en op een event in Keulen vorig jaar (over mysteries, als je dat nog kunt herinneren). Mijn mening is alleen dat het ook wel op een wat neutraler/vriendelijkere manier kan. Voor de sfeer en de respectvolle omgang met elkaar.

Wat betreft het advies wat je mij geeft; you should practice what you preach.

bewerkt door no-name
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach no name weet je ik kan wel in elke post zeggen dat ik alle volwassen mensen #Zukkels, onbenullen en "hersenloze wannebies" vind die kokers achter boom/paal/steen oprapen en/of (weer) neergooien en dat wel heel vaak op een dag, maar dat zou op een gegeven moment gaan vervelen
er zal nagenoeg niemand zijn die aan een niet geocacher zal gaan uitleggen dat zij kokerrapen tot hobby hebben verheven, wetende dat ze totaal (en terecht) voor gek staan als ze het toegeven, waarom ze er dan mee doorgaan is mij een raadsel en zal er dan ook vragen over blijven stellen
de draatjesopener reageert ook niet meer dus kan niets anders dat hij waarschijnlijk tot de conclusie is gekomen dat waar hij zich mee bezigt eigenlijk wel erg raar en totaal niet uit te leggen is.

BTW mooie slotzin, als ik hem kon had ik hem wel onder mijn vorig postje kunnen zetten :) wand ik ben niet zo een modaal ridder wat zegt wat vooral die ander moet doen of laten

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Barny

 

, dat de cache weer in een bijenkistje naast de voordeur op nummer 23 hangt, dan heeft de cache-eigenaar zijn bijenkistje vandaag voor het laatst gezien..... Ik waarschuw vast! Want soms horen negatieve emoties ook bij geocaching.... Maar niet ALTIJD Barny.... niet altijd!!! Onthoud je dat? Maak er een fijne dag van. Hier regent het!

Ik hoop dat je niet mijn huis bedoeld !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...