de witten Geplaatst 23 maart 2014 Geplaatst 23 maart 2014 hallo allemaal weet iemand of gsak/ gdak op een android tablet dan wel een windows tablet draait ben zinnens er een aan te schaffen , nu nog weten de welke en we zijn er uit. tablet moet dienen als ondersteuning en niet om het zoeken zelf grtz
Team Gelaen Geplaatst 23 maart 2014 Geplaatst 23 maart 2014 Gdak draait prima op mijn tab2. Adaptertje gekocht en nu kan ik caches direct vanaf gdak naar de gps kopieren. Tablet wordtvalleen ter ondersteuning gebruikt. De gps is om te cachen. Gdak ook op mijn telefoon om onderweg net wat makkelijker cache beschrijvingen te kunnen lezen.
de witten Geplaatst 23 maart 2014 Auteur Geplaatst 23 maart 2014 aha alweer wat slimmer geworden bedankt en grtz de witten
StefandD Geplaatst 23 maart 2014 Geplaatst 23 maart 2014 GSAK werkt alleen op tablets die de volledige versie van Windows draaien (dus niet op Windows RT).
Team Tabak Geplaatst 23 maart 2014 Geplaatst 23 maart 2014 Maar met "iGeoKnife" kun je wel je gehele inhoud van GSAK naar je iPhone of iPad overzetten. Kan soms handig zijn. Of iGeoKnife er ook is voor Android weet ik eigenlijk niet.
de witten Geplaatst 24 maart 2014 Auteur Geplaatst 24 maart 2014 Dus als ik het goed begrijp dan draait gsak op een windowstablet en gdak op android ??
Tovenaartje Geplaatst 24 maart 2014 Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) GDAK draait inderdaad alleen op Android. GSAK draait op windows. Volgens mij hebben de meeste tablets met Windows echter een speciale versie waarop GSAK niet draait. 24 maart 2014 bewerkt door Tovenaartje
de witten Geplaatst 24 maart 2014 Auteur Geplaatst 24 maart 2014 amaai , het zal dus al de kunst zijn een tablet te vinden die aan alle verwachtingen voldoet. niet te groot , goede batterij en een beetje alles kunnen denk toch voor een android tablet te gaan. als ik het zo allemaal bekijk werken de meeste mensen wel met gdak ip gsak.
Team Gelaen Geplaatst 24 maart 2014 Geplaatst 24 maart 2014 Tsja, gsak draait thuis op mijn windows desktop. Op mijn android apparaten gebruik ik gdak. Je kunt de databases van gsak 1 op 1 kppieren naar gdak.
de witten Geplaatst 24 maart 2014 Auteur Geplaatst 24 maart 2014 dat is ook al iets , kan men dezelfde bestanden gebruiken.
Aanbevolen berichten