Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Gatver, je wilt er toch niet mee beweren dat door het lezen van jouw postjes we hier straks met nog meer opdringerige figuren zitten ? (kopieergedrag)

Brouwertjes, snap je het niet? Het is natuurlijk de bedoeling dat we over een tijdje allemaal bekeerd zijn tot het Vlindertje geloof en aansluiten bij Metacaching.

Dan kan deze website uit de lucht.

En over stront van een zieke hond gesproken. Bij de gedachte dat JIJ je aanmeldt bij MetaCaching keert mijn maag om. Hoewel je op mijn trollenlijst staat wil ik toch even reageren voor het geval je serieus overweegt je bij MetaCaching in te schrijven.

Maak je vooral geen zorgen. We zijn al een hoop gewend van wat je hier neerpent. De inhoud van je maag daar heb ik helemaal geen behoefte aan.

bewerkt door Dagwacht
Geplaatst (bewerkt)

zeg ehhh... dit ging over teleurstelling tijdens een dagje cachen hoor. Niet over metacaching, omgekeerde magen, trollenlijsten of je zorgen maken...

bewerkt door hoedinie
Geplaatst

Vooral niet inhoudelijk reageren, maar de zaak weglachen. Of iemand quoten zonder zijn bijdrage te lezen, zoals in postje #12. Bedenkelijke discussietechnieken die je wél veel moeite besparen.

Geen discussie nodig. Ík heb die nachtcache met veel enthousiasme gedaan.

En dat is genoeg voor mij.

En dat ik mij moet verdiepen in andere technieken is geen probleem.

Mocht ik ooit een door jou geprezen Cloudcache doen dan zal ik ook een aanpassing (lees: voorstudie) moeten maken. Óf iets anders uitkiezen, geen probleem. Die optie laat ik vooralsnog open.

Geplaatst

Gatver, je wilt er toch niet mee beweren dat door het lezen van jouw postjes we hier straks met nog meer opdringerige figuren zitten ? (kopieergedrag)

Brouwertjes, snap je het niet? Het is natuurlijk de bedoeling dat we over een tijdje allemaal bekeerd zijn tot het Vlindertje geloof en aansluiten bij Metacaching.

Dan kan deze website uit de lucht.

Ben je mal het metacaching forum bestaat voor driekwart uit 'probleem met upload founds'. Das niet echt een alternatief hoor :xmas:

Geplaatst

Ik had gehoopt dat er na het Hoedini verhaal en mijn eigen verhaal over teleurstellingen onderweg nog wat andere vermakelijke verhalen langs zouden komen. Iedereen is toch wel eens teleurgesteld geweest door een cache of een andere ervaring onderweg?

In plaats daarvan laaien de Hoekse en Kabeljauwse twisten weer op en eindigen we in een trollenbos in Noorwegen.... Dat schiet allemaal niet op. Dat eindigt weliswaar ook in een teleurstelling, maar niet één waar we op zitten te wachten en zeker niet één om over te schrijven....

Come on, duik eens diep in het geheugen, pak een biccie en schrijf eens iets leuks op. Daar gaan we vast weer van opvrolijken.

• Top! 1
Geplaatst

Je moet even in GSAK kijken Od, Je hebt vast een DB aangemaakt met de tekst: "Wel gevonden, maar niet gelogd".... Van één van die zesduizend caches, die daarin vermeld staan kun je toch wel een verhaal maken...? Twee mag ook!!! :-) Ik kan niet wachten! :-)

Geplaatst

Ik had gehoopt dat er na het Hoedini verhaal en mijn eigen verhaal over teleurstellingen onderweg nog wat andere vermakelijke verhalen langs zouden komen. Iedereen is toch wel eens teleurgesteld geweest door een cache of een andere ervaring onderweg?

Tja dit is weer zo'n 'het glas is half leeg' aanpak. Je zou nu toch wel moeten weten dat iedere teleurstelling, tenzij het natuurlijk om een regular gaat want dan mag alles, hier wordt aangegrepen om de stokpaardjes van stal te halen.

Blijkbaar is het hier een stuk moeilijker om juist een positief verhaaltje te schrijven over een cache.

Geplaatst (bewerkt)

Dat mag ook.... ga je gang. Het zou één van je betere bijdragen zijn. Kritiek uiten is oh zo makkelijk, maar iets leuks schrijven? Ik wacht af.

bewerkt door Team Tabak
Geplaatst (bewerkt)

Tabak, ik heb geen GSAK en ik maak geen databases aan.

Ik log vrijwel altijd, maar ik zoek niet alles. In een straal van 3 km rond mijn huis liggen nog een stuk of 10 niet door mij gezochte en gelogde traditionals. Niet omdat ik mij er te goed voor voel, maar ik beleef er geen plezier aan. Teleurstellingen ondervind ik dan ook zelden.

Eén herinner ik mij echter wel: Wie is de mol? Om in de prachtige cache te komen (een grote container), moest je eerst een aantal vergrendelde deuren zien te openen. Voorgangers hadden echter alle deuren open laten staan.

Als een spannende film waarvan iemand de ontknoping verraadt.

bewerkt door Odlaniger
Geplaatst

Ik log vrijwel altijd, maar ik zoek niet alles. In een straal van 3 km rond mijn huis liggen nog een stuk of 10 niet door mij gezochte en gelogde traditionals. Niet omdat ik mij er te goed voor voel, maar ik beleef er geen plezier aan. Teleurstellingen ondervind ik dan ook zelden.

Saaaaiiiii.......Teleurstellingen horen bij het geocachersleven.... Die kunnen zich ook tijdens het lopen van hooggeprezen multi's voordoen.... Of word je iedere keer als je je jas aan wil trekken teruggeroepen met de mededeling, dat de afwas nog gedaan moet worden? Op die manier worden je ook teleurstellingen bespaard natuurlijk.... Ik begin je vrouw te bewonderen als kenner van het ultieme geocachershart!

Geplaatst

Eén herinner ik mij echter wel: Wie is de mol? Om in de prachtige cache te komen (een grote container), moest je eerst een aantal vergrendelde deuren zien te openen. Voorgangers hadden echter alle deuren open laten staan.

Als een spannende film waarvan iemand de ontknoping verraadt.

Jammer hoor, maar de route naar de cache was toch wel de moeite en zelfs met de deuren open was het vinden van het boekje toch ook de moeite waard.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...