ioHpeiH Geplaatst 14 april 2014 Geplaatst 14 april 2014 Ik had me / ons die ervaring kunnen besparen, als ik iets beter opgelet had vooraf.. Ik was op de hoogte van een stel bonuscaches op de route, maar op 2 na zouden dat geen micro's zijn. Ik heb geen hekel aan een micro'tje op zijn tijd, maar dit waren 31 kokertjes op een rij..... in een moordend tempo. En dat vind ik niet echt leuk :-)
Odlaniger Geplaatst 14 april 2014 Geplaatst 14 april 2014 Pas op voor trails en bonuscaches. En op challenges. Iedere geocache moet een leuk avontuur op zich zijn. Died en Ioh, tijd om samen weer te cachen en met de stroopwafelbakker. Ik meel wel.
regenboog2 Geplaatst 16 april 2014 Geplaatst 16 april 2014 Afgelopen zondag zijn we gaan fietsen bij onze zuiderburen en hadden we twee 'gevallen van daar sta je dan....'. Op het moment dat we een cache wilden gaan pakken bij een molen, werden we van boven geroepen door de molenaar. Hij vroeg of we aan het geocachen waren en na een bevestigend antwoord vertelde hij ongevraagd dat we op de goede plaats stonden. Maar... hij vroeg er ook bij of we van een vereniging waren en vertelde dat hij aanvankelijk niet op de hoogte was van het feit dat de cache daar lag (privé terrein). Hij had het fijner gevonden om het te weten en motiveerde dat met 'zo iets kan toch ook meegenomen worden?' We hebben uitgelegd dat het wel de bedoeling is dat er toestemming gevraagd wordt aan de eigenaar van de grond. Na dit gesprekje werden we geroepen door een mevrouw met een professioneel fototoestel. Ze was van de Gazet van Antwerpen en wilde foto's maken van de oldtimers die op het terrein stonden. Op dat moment moesten er nog verschillende auto's binnen komen en er was nog geen publiek. Of wij even als publiek wilden dienen en de oldtimers wilden bewonderen. Hebben we natuurlijk wel even gedaan en het is gelukt, we staan echt in de Gazet.
regenboog2 Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 Ik heb twee linkerhandjes op computergebied. Foto heb ik op een PDF bestandje. Hoe krijg ik dit dan hier op het forum?
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 Ik heb twee linkerhandjes op computergebied. Foto heb ik op een PDF bestandje. Hoe krijg ik dit dan hier op het forum?Het kan in elk geval door 'm te uploaden in Photobucket. Tenminste met .jpeg enzo. Edit: pdf kan niet in Photobucket. Printscreen maken en dan in paint plakken. Zo kun je 'm opslaan als .bmp en dan kun je 'm wel met photobucket uploaden en de direct link plaatsen. Maar misschien kan het wel veeeeeel simpeler. Als het om de foto gaat, proberen er met je telefoon of fototoestel een fotootje van te maken. Dan de rest vh photobucket verhaal.
regenboog2 Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 http://imgcdn.geocaching.com/cache/log/a4ac6f29-61f6-4b95-9ac1-a9d2157fc2a6.jpg Ik heb geen idee of dit werkt, proberen maar?
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 O geweldig! Jullie bewonderen zeer overtuigend. Wat een goede dekmantel ;-)
regenboog2 Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 (bewerkt) Ahum, wel oud, maar een juweeltje? Degene die naar het juweeltje wijst is mijn partner: NoWorryMan, naast hem zie je een stukje van mijn zus, daarnaast zie je een piepklein stukje van mij en de man met pet is de partner van mijn zus. De man in de auto is de eigenaar en in de deuropening staat een van de organisatoren van de oldtimertocht. 17 april 2014 bewerkt door regenboog2
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 (bewerkt) Hé volgens mij ben ik jouw partner of jullie allebei dan wel eens tegen het lijf gelopen :-) Leuke foto zeg! 17 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
regenboog2 Geplaatst 17 april 2014 Geplaatst 17 april 2014 Klopt, we hebben samen in de regen gestaan bij de sterrenwacht, waar het zo gezellig was dat het eventje langer duurde dan verwacht.
Aanbevolen berichten