Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

GAAP... Jij ook goeiemorgen Barny!! Lekker geslapen? :wink2:

Ehm... ik snap het niet helemaal?

Heb je de cache in kwestie zelf gedaan??

Het logboek zit niet in de betreffende koker, maar in een mooie grote voederton vol goodies. Zou je vast goed bevallen denk ik.

Dus: logboek getekend hoor! De koker was ergens anders voor.

Maar misschien bedoel jij wel heel iets anders. Please explain!

By the way, gelukkig is er de mogelijkheid om je verhaal te loggen op internet. Anders zou ik niet ver komen, ik log graag uitgebreid en daar is zelfs het boekje in een large niet toereikend voor.

IK HEB ZIN IN VANAVOND!

Geplaatst

oke duidelijk, dan, keurig :)

ik kreeg stellig de indruk dat het logboekje niet getekend was omdat het "slotje" niet openging

ik heb de cache niet "gedaan" ik heb de cache wel in 2007 bezocht

Barny

Geplaatst

Na een wandeling van twee uur een filmkokertje vinden is niet het meest prettige einde maar je hebt dan toch de mooie wandeling te pakken en daar gaat het bij ons toch in hoofdzaak om.

De rest is maar spel.

Zo is het. Overigens heeft Xenos kans gezien om in het enige bosje hier in de buurt, waar ooit meer dan drie bomen zijn geplant een prachtige multi uit te zetten, die niet alleen dus door een aardig gebied voert, maar die tevens de bezoeker een stevige uitdaging bezorgt, want er wordt best wel wat gevergd van hem of haar of het hele gezin. Naar de waypoints moet flink gezocht worden en ook op het gebied van peilingen e.d. wordt wat gevraagd.... Vrouw Tabak en ik hebben er een aantal leuke uurtjes doorgebracht en alhoewel wij het bosje kennen als de hagelslag op onze boterham hebben we er dankzij deze multi toch weer eens anders naar gekeken.... Het gaat om GC3C3K0 en wie zich ooit in het westelijk deel van de Alblasserwaard wil en durft te vertonen moet "ons" bosje (want zo noemen wij het altijd) bezoeken. En ja hoor... het eindigt allemaal met een authentieke cache.... Spel en wandeling worden hier goed gecombineerd. En doe dan meteen al die andere caches van Xenos, die weliswaar niet altijd eindigen met grote kisten, maar wel met liefde in elkaar gestoken zijn! Zelfs in de Alblasserwaard kun je af en toe goed toeven en leuk cachen!!! Zo... nu even naar de VVV voor het innen van de promotiebon.... :-) :-)

Geplaatst

Ik moet zeggen dat mijn geocaching-beleving ook veranderd is in de loop der tijd. Net als bij de meeste mensen misschien.

Je begint toch vaak met de eenvoudige oppikkers. En ja dan vind je puntjes misschien belangrijk (ook ik heb die periode gehad hoor! En ik ga soms nog steeds een trail langs. Zet de pek en veren maar klaar :wink2: ). Ieder zijn spel.

Maar nu ik een tijdje bezig ben, word ik toch kieskeuriger. Of kieskeuriger (dat riekt weer een beetje naar een waarde-oordeel en daar hou ik niet zo van), ik vind andere dingen belangrijk. Zo heb ik een wandel- en natuurverslaving zodat ik me steeds meer aangetrokken voel door mooie, langere multi's. Die je vaak inderdaad de kans geven om een bekend gebied weer door heel andere ogen te bekijken. Of om prachtige nieuwe gebieden te ontdekken. Van de week heb ik weer zo intens staan te genieten in Oisterwijk, aan het Lammerven. Wat is het daar toch prachtig!

Ik hou van deze hobby!

Zo en nu ga ik (weer) naar buiten!

Geplaatst

Ik ben net weer binnen! vanmorgen vroeg uit de veren voor een stevige ochtemdwandeling. Ik heb zelf een route gemaakt, welke mij langs negen kokers heeft gebracht.

Maar..... Ik ben ook door drie fantastisch mooie natuurgebieden gekomen! vervolgens ook verschillende multi's gepasseerd, waardoor ik binnenkort nog een aantal schitterende wandelingen op het programma heb staan (2windstreken bedankt).

Dat is cachen voor mij!

Geplaatst

Gluppie, lekker genieten!! Ik geniet mee als ik je zo enthousiast hoor vertellen.

Dat het cachen in welke vorm dan ook iedereen op zijn eigen manier maar veel vreugde en plezier mag opleveren!

Geplaatst

Ik ben net weer binnen! vanmorgen vroeg uit de veren voor een stevige ochtemdwandeling. Ik heb zelf een route gemaakt, welke mij langs negen kokers heeft gebracht.

Maar..... Ik ben ook door drie fantastisch mooie natuurgebieden gekomen! vervolgens ook verschillende multi's gepasseerd, waardoor ik binnenkort nog een aantal schitterende wandelingen op het programma heb staan (2windstreken bedankt).

Dat is cachen voor mij!

En Gluppie, nogmaals bedankt voor je mooie lijstje van multi's in Drenthe. We zijn er al behoorlijk mee bezig.

Ik heb er een "To Do" lijstje van gemaakt.

Geplaatst

Dat is cachen voor mij!

En Gluppie, nogmaals bedankt voor je mooie lijstje van multi's in Drenthe. We zijn er al behoorlijk mee bezig.

Ik heb er een "To Do" lijstje van gemaakt.

Ik heb ook een hoop mooie multi's mogen lopen de afgelopen voorjaarsvakantie in Drenthe!

Geplaatst

MIjn log van een paar dagen geleden inmiddels (ik kon hier een tijdje niet schrijven) (GC4Y5JQ)

Wel of niet gevonden.

Ja daar sta je dan. Het is een titel waar op op het ogenblik een forum zijn draadje mee heeft.

Het gebeurde mij ook.

Vanavond deze gezocht. Mijn oudste moest naar de training en dan is het een kleine moeite hier even langs te gaan.
Ik heb de cache vanaf het geerpad benaderd. helaas zit er zo een meter op 40 voor de cache zone een zwaan te broeden. meestal zijn dit niet de meest fijne dieren in dit seizoen. Gelukkig is hij niet de kwaadste en laat ze mij rustig langs.

Een tijdje bezig geweest op het nul punt maar niets te vinden. Helaas.
Dan maar weer terug richting huis. Langs de zwaan. Ze is toch onrusig geworden. en zwemt in het water naast haar nest.
Wat schets mijn verbazing daar in haar nest. Daar liggen twee eieren en een.. Brooddoos.

Cache gevonden.

Het loggen heb ik even laten zitten voor wat het is. IK ben er met een grote boog om gegaan deze komt nog wel een keer.

Bedankt voor de wandeling,
Harm Jan.

87e32192-39ac-4f0c-8606-0d7215a8dfe5.jpg

• Top! 1
Geplaatst

Oooo, BRILJANT, wat een prachtig log, bedankt voor het delen! En helemaal on-topic, wauw!

Heerlijk! -grijns-

Als je favo's voor een log kon uitdelen, had je er nu 1 te pakken :-D

Geplaatst

Super zeg, maar had mevrouw zwaan er ook iets te ruilen in achtergelaten. Weet iemand dat ? Anders ... ik durf het haast niet te zeggen ...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...