Odlaniger Geplaatst 26 maart 2014 Geplaatst 26 maart 2014 Dan heb ik heel vaak goud verdiend, al zou je dat niet zeggen vanwege mijn status als maniakale poster. Overigens een beledigende kwalificatie. Ik wil mij niet vergelijken met Ludlum, maar objectief gezien is hij dus een maniakale schrijver.
keske27 Geplaatst 26 maart 2014 Geplaatst 26 maart 2014 (bewerkt) Hallo all, Ik voorzie een einde aan dit draadje komen.... En hoop dat ook degene die hier met olie gooien een officiële waarschuwing krijgen!!!!! (en ook aan het adres van een ontpopte rups) Groetjes, Keske 26 maart 2014 bewerkt door keske27
hoedinie Geplaatst 26 maart 2014 Auteur Geplaatst 26 maart 2014 dat zou dan wel de grootste teleurstelling zijn. Daar sta ik dan... met een gesloten draadje in mijn hand
Odlaniger Geplaatst 26 maart 2014 Geplaatst 26 maart 2014 Keske, waarom deze bijdrage, zo erg is het toch niet? Beetje olie, maar wie gooit dat op het vuur?
no-name Geplaatst 27 maart 2014 Geplaatst 27 maart 2014 Dan heb ik heel vaak goud verdiend, al zou je dat niet zeggen vanwege mijn status als maniakale poster. Overigens een beledigende kwalificatie. Ik wil mij niet vergelijken met Ludlum, maar objectief gezien is hij dus een maniakale schrijver. Dus naast een maniakale poster ben je ook een maniakale zwijger? Dan krijg je goud EN zilver! Gefeliciteerd, Od! Een hele prestatie!
Dagwacht Geplaatst 27 maart 2014 Geplaatst 27 maart 2014 Het lijkt me heel simpel. Om te posten hoef je je mond niet open te doen. Het doet me overigens genoegen te zien dat Geoman weer heeft meegekeken. Ik hoop dat het goed met hem gaat.
MarcoDomi Geplaatst 28 maart 2014 Geplaatst 28 maart 2014 En even weer on-topic: Ik had dit weekend nog een zware teleurstelling bij de briljante Bedevaartcache 1. Wij waren HEEL ERG trots dat we de hele tocht volbracht hadden en álle benodigde info gevonden hadden, op eigen kracht...ging het slotje niet open. Kapot. Maar ik ga er nog een keer speciaal voor terug. Gewoon om het te zien!!! Helaas hadden we net de kruipolie uit de auto gehaald. Gelukkig stond dit ons aspirant-lidmaatschap niet in de weg. Ik vind het wel interessant om die ervaringen te lezen. En verder kan ik dan ongestoord over cachen nadenken en lezen, zonder dat mijn omgeving er helemaal gek van wordt
hoedinie Geplaatst 28 maart 2014 Auteur Geplaatst 28 maart 2014 wat is nou teleurstellender? een koker waar je in ieder geval je naam nog op kunt schrijven of een cache met een slot dat niet meewerkt na 3 uur lopen?
MarcoDomi Geplaatst 28 maart 2014 Geplaatst 28 maart 2014 (bewerkt) Ja, Hoedini, wat zal ik daar nu eens op antwoorden ? Ik heb genoten van die bril-jan-te cache en dit was dan ook absoluut geen kritiek of zuurpruimerij. Het ging volgens mij om het delen van teleurstellingen, en ik bedoel niet teleurstellingen in "het cachen in het algemeen" maar gewoon gevallen van oei, pech, jammer, balen! En het delen van mooie verhalen. Maar misschien is dit draadje zo wel niet bedoeld. Of wel. Wie zal het zeggen? GAAP ik ga maar eens naar bed. Morgen staat de Nacht van Ninox op het programma. Dat wordt misschien ook wel in eerste instantie een teleurstelling (omdat het misschien niet lukt in 1 keer). Maar weet je: daarna is het genieten misschien wel des te groter! 28 maart 2014 bewerkt door MarcoDomi
xenos Geplaatst 28 maart 2014 Geplaatst 28 maart 2014 Na een wandeling van twee uur een filmkokertje vinden is niet het meest prettige einde maar je hebt dan toch de mooie wandeling te pakken en daar gaat het bij ons toch in hoofdzaak om. De rest is maar spel.
Dagwacht Geplaatst 28 maart 2014 Geplaatst 28 maart 2014 GAAP ik ga maar eens naar bed. Morgen staat de Nacht van Ninox op het programma. Dat wordt misschien ook wel in eerste instantie een teleurstelling (omdat het misschien niet lukt in 1 keer). Maar weet je: daarna is het genieten misschien wel des te groter! Mmm, nu al naar bed voor de nachtcache van morgen? De nacht van Ninox is leuk om te doen. Het is wel handig als je met een groepje bent. Zorg wel voor een sterke zaklamp.
hoedinie Geplaatst 28 maart 2014 Auteur Geplaatst 28 maart 2014 jawel hoor, draadje was zo bedoeld. weltrusten!
MarcoDomi Geplaatst 28 maart 2014 Geplaatst 28 maart 2014 (bewerkt) Dagwacht, dank je voor de tips! Ben me al de hele avond aan het inlezen. Zaklampen moet goed komen met mijn echtgenoot (die heeft iets met zaklampen). We gaan met 2 teams, maar het andere team is nog niet zo ervaren. Wel denkkracht. Ik heb er zin in! We gaan 7 "man" sterk (4 volw 3 oudere kinderen). Onze jongste maar ergens ondergebracht Truste! 28 maart 2014 bewerkt door MarcoDomi
Aanbevolen berichten