Shovanny Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Kijk eens aan wat een informatie, thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Bedankt voor jullie antwoorden, dan ga ik het eens proberen. Ik mag zeker niet stiekem vragen wat voor smartphone's en waar Telefoonmerken: Lenovo, Xiaomi, Jiayu, Cubot, Huawei, Newman, enz. enz. Bekende webshops zijn Banggood, Pandawill, Geekbuying, To2c.com, enz. enz. Garantie is iets waar je niet echt op terug kunt vallen in China. Maar goede webshops zoals bovenstaande hebben een redelijke after-sales. Maar vaak komt dat dus wel neer op retouren op eigen kosten. Garantie van ongeveer een half jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shovanny Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Bedankt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smetsersjes Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 banggood is wel een interessante site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 De knapzak van Douwe Dabbert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djerken Team Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 In onze zoektocht naar een betaalbare cachetas kwamen we de volgende tegen die we vandaag bestelden: http://www.kampeergoed.nl/survival-winkel-schoudertas-schoudertas-flecktarn-c-1348_4540.html?page=&products_id=21766 Wellicht ook nog iets voor jullie? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neona Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Ik zou ook graag een cachetas op banggood bestellen en kwam hier terecht. Heb op andere sites wel info gevonden over banggood zelf, maar niet over tassen. Is het wel goede kwaliteit daar, degelijk genoeg om een tijdje mee door te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2017 Ik heb zelf een cachetas van banggood. Deze wel te verstaan: http://m.banggood.com/Outdoor-Sports-Camouflage-Backpack-Rucksack-Camping-Hiking-Waist-Bag-Pack-p-917055.html Deze voldoet wel goed, al kan er niet heel erg veel in. Voor mij was het een voorwaarde dat ik 'm om mijn middel kan dragen ivm schouderklachten. Wel veel vakjes, dat is handig. Dit is mijn tweede. Van de eerste was de rits na een tijdje stuk en ik kreeg gratis een nieuwe. De levering is niet heel snel (week of 2) maar service is prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden