professor en co Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Ik wist niet in welke rubriek ik deze vraag kan plaatsen, dus doe ik het hier maar. Ik kan op .com de landkaart met caches niet meer zien, want die blijft helemaal wit. En doe dat zoals altijd mbv internet explorer. En probeer het net op chrome, en daar lukt het wel. Nou kan ik me voorstellen dat je zou zeggen doe het lekker via chrome, maar daar is het probleem niet mee verholpen. Kan via chrome namelijk ook geen gebruik maken van mijn favoriete pagina's. Edwin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Bij mij werkt IE11 & Win7 wel ( ik gebruik ook Chrome en die werkt inderdaad ook gewoon ) Kan via chrome namelijk ook geen gebruik maken van mijn favoriete pagina's. Moet je even google'n. Chrome kan je favorieten van IE gewoon importeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Heb dat ook wel eens gehad. Wat bij mij hiel (waarom weet ik eigenlijk niet) is bij 'set map preferences' switchen van 'google maps' naar 'leaflet' en vervolgens weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 (bewerkt) Bekijk de pagina eens in "Compatibilty view".(inschakelen via menu Tools of door klikken op het ikoontje rechts naast de URL balk)Ofwel heeft het iets te maken met de update die Groundspeak gisteren heeft uitgevoerd. 26 februari 2014 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBoer Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Ik heb in Internetexplorer ook geen kaart. De Compabiliteitsweergave staat aan, maar dat helpt niet. Waarschijnlijk zit het in de update. Dan maar weer voorlopig naar Chrome tot er een nieuwe update is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Schakel de combabiliteitsweergave uit voor geocaching.com en het is gefixt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBoer Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Bedankt, dat werkt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor en co Geplaatst 27 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2014 Iedereen bedankt voor de zeer duidelijke uitleg, en dus de bijdrage bij het verhelpen van dit probleem. Alles werkt weer helemaal als vanouds. :clap: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Helaas, als ik die modus uit zet heb ik wel weer de kaart, maar het laden van caches (send to gps) levert deze melding op: Garmin Communicator Plugin NOT detected. Deze heb ik wel degelijk geïnstalleerd (en wordt ook bevestigd op de site van Garmin) Ben ik de enige? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Net getest, bij mij zelfde probleem, schakel de compatibiliteitsmodus weer aan en het werkt weer, maar dan ben je de kaart weer kwijt. Toch een vervelende bug helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 GC heeft e.e.a. aangepast, moet nu weer werken, IE in compatibiliteitsmodus moet en de plugin en de kaarten weer laten werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Helaas iets te vroeg gejuicht, kaart weer zichtbaar met caches, maar de plugin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 (bewerkt) Net getest, mijn configuratie: Windows 8.1, IE11, IE uitvoeren op het bureaublad, (dus niet in metro), met GC.com in compatibiliteitsmodus, kaart werkt en garmin plugin werkt bij mij. Misschien de cache van IE leeggooien? Toevoeging, garmin plugin werkt bij mij vanaf de cachepagina, niet vanaf de popup van het kaartscherm 27 februari 2014 bewerkt door pazzipant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Zelfde configuratie, en ik begon al te twijfelen, maar hier ook zelfde, wel pagina, niet van de kaart, en die laatste was juist zo handig Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Probleem is bekend bij GC.com, wordt aan gewerkt?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden