Spring naar bijdragen

Geocaches Uitzoeken Voor Cachen Met Vrienden


Team MadMax

Aanbevolen berichten

Wij gaan de laatste tijd steeds vaker op pad met vrienden om te geocachen. Dan is het nogal een gedoe om uit te vinden welke caches we allemaal nog niet gevonden hebben.

Is er een methode om dit makkelijk voor elkaar te krijgen.

 

Waarbij ik b.v. aangeef welke cachers/teams als groep gezien moet worden, en dan vervolgens op basis van die groep de selectie aanpast.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mad Max allemaal oud zeer.

toen (wat nu de eigenaar van de buren is) bij deze en andere geocaching site om begrijpelijke redenen niet in de site programmatuur mocht sneaken werd hij heel verrassend boos en besloot toen wijs zijn eigen site te maken.

helemaal niet erg maar hij en zij lieten toen geen mogelijkheid ongebruikt om hier "reclame" te maken voor hun beginnende geocachesite.

zie het zo dat de HEMA in V&D een tafeltje neerzet om daar HEMA waren aan te prijzen, dat vond de eigenaar van deze Site niet leuk dus mocht de naam hier niet meer vermeld worden en op een eenvoudige manier word het op deze forum die naam automatic omgezet.

 

leuke tijd was het toen, nu is er eigenlijk niets te klagen :)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Yellow Upmarine, de VW oftewel de Vrolijke Wegpiraat. Ik heb hem nog nooit in stinkende lijve gezien. Vorige week reed er wel een geel busje langs mijn huis en een uurtje later werd er aangebeld. Een goedgebuikte man met kort haar en een stoppelbaard stond voor de deur en net toen ik wilde zeggen "Hoi Barny", zei de man "Ik kom de verhuisdozen ophalen die u heeft geleend."

 

Blutch, jouw schuld dat dit draadje ontspoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...