Team MadMax Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Wij gaan de laatste tijd steeds vaker op pad met vrienden om te geocachen. Dan is het nogal een gedoe om uit te vinden welke caches we allemaal nog niet gevonden hebben. Is er een methode om dit makkelijk voor elkaar te krijgen. Waarbij ik b.v. aangeef welke cachers/teams als groep gezien moet worden, en dan vervolgens op basis van die groep de selectie aanpast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Ik zelf heb het nog niet gebruikt maar volgens mij zou het hiermee moet gaan. Je moet dan wel eerst een lijstje met cachers waarvan je de caches niet wilt zien aanmaken. de buren/seek/attrsearch.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoedinie Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Je kunt op http://project-gc.com/Maps/MapCompare wel een vergelijking doen tussen 2 teams. Niet meer helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Ik zelf heb het nog niet gebruikt maar volgens mij zou het hiermee moet gaan. Je moet dan wel eerst een lijstje met cachers waarvan je de caches niet wilt zien aanmaken. de buren/seek/attrsearch.aspx Die functie werkt perfect, wel ook even je eigen teamnaam uitsluiten van de zoekresultaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MadMax Geplaatst 7 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2014 (bewerkt) Thnx all. het werkt idd super. Ik heb gekozen voor de de de de buren.eu site. (waarom wordt dit steeds hernoemd naar buren??) 7 februari 2014 bewerkt door Team MadMax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 Madmax, verboden naam. Beschouw het als een vijand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 Mad Max allemaal oud zeer. toen (wat nu de eigenaar van de buren is) bij deze en andere geocaching site om begrijpelijke redenen niet in de site programmatuur mocht sneaken werd hij heel verrassend boos en besloot toen wijs zijn eigen site te maken. helemaal niet erg maar hij en zij lieten toen geen mogelijkheid ongebruikt om hier "reclame" te maken voor hun beginnende geocachesite. zie het zo dat de HEMA in V&D een tafeltje neerzet om daar HEMA waren aan te prijzen, dat vond de eigenaar van deze Site niet leuk dus mocht de naam hier niet meer vermeld worden en op een eenvoudige manier word het op deze forum die naam automatic omgezet. leuke tijd was het toen, nu is er eigenlijk niets te klagen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 tenzij we over het gele busje beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoTeeth Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 Welk geel busje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 De Yellow Upmarine, de VW oftewel de Vrolijke Wegpiraat. Ik heb hem nog nooit in stinkende lijve gezien. Vorige week reed er wel een geel busje langs mijn huis en een uurtje later werd er aangebeld. Een goedgebuikte man met kort haar en een stoppelbaard stond voor de deur en net toen ik wilde zeggen "Hoi Barny", zei de man "Ik kom de verhuisdozen ophalen die u heeft geleend." Blutch, jouw schuld dat dit draadje ontspoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 8 februari 2014 Share Geplaatst 8 februari 2014 Au sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden