Spring naar bijdragen

Missing Images?


jeep team holland

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit fenomeen is mij ook opgevallen de laatste dagen.

Zie bv: 800 jaar Eupen en Klenkes 2012 (links naast de teller) of deze: GC4VWCM (boven de checker)

Ik heb hiervan melding gemaakt op het gs forum en wacht op feedback: link

 

Heeft wss iets te maken met het feit dat de toegang tot de site waarop de image gehost wordt, geblokkeerd wordt door b.v. firewall, proxy, antivirus/internet security bescherming.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Het plaatje op de cachepagina van Land-van-okt verwijst naar http://www.boogus.com/images/geocaching/header-land-van-okt.png

 

Wanneer je geen toegang hebt tot de site, krijg je dit plaatje te zien op de cachepagina:

CacheDetailsMissingImage.jpg

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar opgelost want het werkt weer.

 

Wss niet voor iedereen, is volgens mij afhankeleijk van de beveiligingsinstellingen van je PC/browser.

 

En indien dit zo zou zijn dan is de boodschap "We're working on it." totaal fout...

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een korte test lijkt het erop dat dit optreedt als je een IPv6 verbinding gebruikt.

Als ik IPv6 namelijk uitschakel, en dus alleen IP4 gebruik, dan wordt het plaatje netjes getoond. Schakel ik IPv6 weer n, dan wordt de 'placeholder' weer getoond. Via een stukje javascript in de pagina wordt gecheckt of alle plaatjes geladen kunnen worden, zoniet dan wordt dit plaatje getoond.

Dat leidt dan weer tot de conclusie dat het probleem bij boogus.com ligt, die kennelijk geen plaatjes aan IPv6 adressen kan leveren.

 

Oplossing: IPv6 uitschakelen of Boogus.com lastig vallen zodat ze hun server aanpassen.

Oplossing voor de CO: zorg dat het plaatje bij Geocaching.com wordt geplaatst; daar werkt het wel met IPv6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...