Spring naar bijdragen

Alleen Global Map In Basecamp


BeeksePythagoras

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb zo 1-2-3 geen BaseCamp beschikbaar, maar moet je niet eerst een download vanaf je Gps doen? In het BC menu "Toestel " & "Ontvang van toestel" en dan o.a. 'maps' selecteren, zodat deze wordt ingeladen in ( = gedownload naar ) BC.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb wel Basecamp maar heb twee linkerhandjes wat betreft computers en aanverwante artikelen.

Als ik mijn etrex aansluit, zie ik de kaart die op de GPS staat vanzelf in Basecamp. Bij mij is dat de openbare fietskaart. Dat komt omdat die actief is op de GPS.

Het zou dus kunnen dat bij BeeksePythagoras de Global map op hun GPS actief is.

Ik heb het echter nog niet voor elkaar dat de fietskaart gewoon in Basecamp staat, dat wordt iedere keer van het apparaat meegenomen.

Misschien kan BeeksePythagoras wel een andere kaart zien wanneer hij/zij deze vooraf 'aanzet' op de GPS, maar ik denk dat dit niet helemaal het juiste antwoord is op de vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn weten leest Basecamp geen kaarten van de Vista. Het is model is te oud. Tracks, routes en waypoints kunnen worden overgezet. Kaarten op het toestel installeren ook. Maar geen kaarten uit het toestel lezen.

Wil je dat, dan zal je een ander model moeten aanschaffen: Etrex (20 of 30), Colorado, Dakota, Oregon, GPSMap, Montana of Monterra.

 

@Regenboog2: Of een kaart actief is zou niets uit mogen maken. Het gaat er om of de kaart zichtbaar is voor Basecamp. Dit kan je eenvoudig controleren en instellen met JaVaWa Device Manager.

Om de fietskaart in Basecamp zetten moet je hem installeren. Download de nieuwste versie op OpenFietsMap, pak het zip-bestand uit (rechter muisknop --> Alles uitpakken), dubbelklik op Setup.exe en volg de aanwijzingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...