Casteel Geplaatst 26 januari 2014 Share Geplaatst 26 januari 2014 Ja das jammer, dan ben je ook geen echte bassist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 26 januari 2014 Share Geplaatst 26 januari 2014 Als ik op hele noten zing, behoor ik dan wel bij het ware geloof? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2014 Share Geplaatst 26 januari 2014 Jullie spelen vals. Graag een toontje lager. Het wordt te Heetboven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 26 januari 2014 Share Geplaatst 26 januari 2014 (bewerkt) Ik heb meestal niet zoveel noten op mijn zang. Als ik wat biertjes achter de kiezen heb wil ik me wel eens laten verleiden tot het zingen van Malle Babbe. Aangezien de rest van het gezelschap dan meestal ook gedronken heeft kunnen we er ons nadien gelukkig niet veel meer van herinneren. Het maken van écht goede muziek laten we meestal maar over aan geschoolde musici. Alhoewel, gezien de populariteit van piratenfestivals en zenders als 100% NL, denk ik dat er wel degelijk een gigantische verschuiving gaande is in de muziekwereld. De zangers en zangeressen die gestudeerd hebben aan het conservatorium trekken zich de haren uit het hoofd. Meedoen, dát nooit. Dan liever werkeloos. Bah, cultuurbarbaren! 26 januari 2014 bewerkt door Dagwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 (bewerkt) Ach, c'est le ton qui fait la musique, toch? En daarbij, ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is. Ook op 161 meter afstand (om maar even bij het onderwerp te blijven). 27 januari 2014 bewerkt door no-name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten