piependop team Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2014 weet u ook handmatig invoeren ? mvg,piependop team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Bij een traditional (groene kist symbool) druk je lang op de zwarte joystick. Dan voer je het coordinaat in. Dan kies je ga naar... niet via wegen. (Kompas) Bij een multicache (gele kist) zal je dan een voor een de (berekende) coordinaten moeten invullen. Zo doe ik het ook nog steeds vanaf een printje, zo gepiept! Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Hallo Ties Ik kan je aanbevelen om de gebruiksaanwijzing te downloaden van internet. Daar staat veel in en voor de rest is het toch ook uitproberen. Door te doen wordt het veel duidelijker. Even geduld dus nog tot je de GPS kunt afhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 [...] ik haal 18 januari mijn garmin etrex vista op. en dan kan ik gaan zoeken. [...] Waar ik dus al een tijdje mijn hoofd over breek is de vraag ... vanwaar de 18de? Hoewel dergelijke apparaten niet bij elke buurtsuper als kassakoopje liggen uitgestald moet het mogelijk zijn om per direct over een etrex te beschikken ...waarom dus wachten en droogzwemmen? Gewoon nieuwsgierigheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 [...] ik haal 18 januari mijn garmin etrex vista op. en dan kan ik gaan zoeken. [...] Waar ik dus al een tijdje mijn hoofd over breek is de vraag ... vanwaar de 18de? Hoewel dergelijke apparaten niet bij elke buurtsuper als kassakoopje liggen uitgestald moet het mogelijk zijn om per direct over een etrex te beschikken ...waarom dus wachten en droogzwemmen? Gewoon nieuwsgierigheid! Nou, trekpleister deed er anders een aardige gooi naar. De vraag lijkt mij, waarom een vista en geen ander model als de etrex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2014 Hoi, ik moet 19 januari daar in de buurt zijn.heb ik een mini-z wedstrijd. ga ik zaterdag avond de 18de mijn garmin ophalen. mvg,piependop team Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Mini-z? Is dat met race-autootjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2014 Hoi, klopt. www.mini-z.nl daar rij ik mee. mvg,piependop team Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Ach, en je woont in Finsterwolde dus kun je gelijk met onze tradi daar beginnen: "Landmerken: Kerk Finsterwolde". Wil je een multi uitproberen, rij dan even een paar kilometer verderop naar onze multi: "Landmerken: Kerk Nieuw Beerta". En zo hebben we er nog 6 uit de Landmerken-serie. Niet al te moeilijk om mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2014 Hoi, die bij de kerk in Finsterwolde wil de ik ook gaan zoeken. ik wil later ook graag 1 zo schat kistje hebben. mvg, piependop team Hoi, woon jij hier in de buurt van Finsterwolde ?/ mvg, piependop team Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Nee, Olhoof. Andere kant van de provincie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2014 Hoi, komt u uit Oldehove ?? mvg, piependop team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 (bewerkt) Hoi, komt u uit Oldehove ?? mvg, piependop team. Ja. Echt waar... Maar misschien verder niet zo interessant voor anderen op dit forum. 3 januari 2014 bewerkt door Teamdanhoff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2014 Hoi, oke dan. als ik poosje aan het caches bent. wil ik ook graag een caches hebben heb jij nog tips ? mvg, piependop team Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Eigenlijk sluit ik me aan bij bovenstaande tips die je al hebt gekregen. En doe verder rustig aan, zoek eerst een stuk of 100 caches van verschillende soorten (multi's, tradi's enz.) en doe leuke ideeën op. Doe niks overhaast en regel alles goed voordat je een cache plaatst. Ook toestemming. Enne, eerst de cache plaatsen. Dan pas aanmelden. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden