Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vorige week kon ik nog mijn gps aan mijn computer hangen en via de button stuur naar mijn gps op de cache pagina alle caches laden.

Nu geeft hij aan dat de "Garmin plugin communicator is not detected. Ik heb dat (nogmaals) geinstalleerd. Maar nog steeds blijft hij deze melding geven.

Ik zie mijn gps wel in basecamp en in de verkenner. Dus hij wordt wel degelijk herkend!

Wie herkend dit probleem en kan mij helpen? Ik heb een Garmin Etrex 10.

Geplaatst

Al eens een andere browser geprobeerd, wil ook nog wel eens helpen

Verder gebruik ik zelf gsak en stuur ik dus niks door direct vanaf me browser

Geplaatst (bewerkt)

Explorer 11 in compatibiliteitsweergave zetten voor geocaching.com zou het moeten verhelpen. Bij mij wel in ieder geval wel, ik gebruik windows 8.1, explorer 11 en een Garmin 60Csx. Je moet het via explorer op het bureaublad aanpassen.

bewerkt door pazzipant
Geplaatst

Wij hebben hetzelfde euvel nadat er updates geweest zijn.

Nu hebben we Chrome erop gezet en alles werkt weer prima.

Geplaatst

Ook ik had een probleem met win 8.1/IE11.

In de pop-up kon ik niet meer de Garmin tab selecteren, derhalve ook niets meer naar mijn GPS60csx sturen.

Zoals Pazzipant al zei het instellen van de compatibliteitweergave (in Menu Extra van IE11) voor Geocaching.com hielp.

Paul&Nico

Geplaatst

Als ik geocaches in mijn Garmin etrex 30 wil laden, krijg ik de melding "Garmin Communicator Plugin NOT detected". Ik begrijp dat niet, want ik heb al veel geocaches geladen. Ook als ik de plugin (opnieuw) heb geïnstalleerd, krijg ik steeds die foutmelding. Weet iemand raad?

Geplaatst

Ik zie elke dag wel een nieuw topic met een Garmin Communicator Plugin die niet reageert ergens op wellicht ff de zoek functie raadplegen of voordat je gaat posten de andere topics doorlezen die er al zijn over dit onderwerp.

Veel cacheplezier verders

• 2 weeks later...
Geplaatst

Explorer 11 in compatibiliteitsweergave zetten voor geocaching.com zou het moeten verhelpen. Bij mij wel in ieder geval wel, ik gebruik windows 8.1, explorer 11 en een Garmin 60Csx. Je moet het via explorer op het bureaublad aanpassen.

Ik heb meerdere keren op verschillende manieren de plug in geïnstalleerd en kreeg het niet aan de praat, totdat ik deze oplossing vond!

Bedankt hiervoor, hij doet het weer :clap:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...