MilkoA Geplaatst 24 november 2013 Geplaatst 24 november 2013 Vorige week kon ik nog mijn gps aan mijn computer hangen en via de button stuur naar mijn gps op de cache pagina alle caches laden. Nu geeft hij aan dat de "Garmin plugin communicator is not detected. Ik heb dat (nogmaals) geinstalleerd. Maar nog steeds blijft hij deze melding geven. Ik zie mijn gps wel in basecamp en in de verkenner. Dus hij wordt wel degelijk herkend! Wie herkend dit probleem en kan mij helpen? Ik heb een Garmin Etrex 10.
elmo1979 Geplaatst 24 november 2013 Geplaatst 24 november 2013 Al eens een andere browser geprobeerd, wil ook nog wel eens helpen Verder gebruik ik zelf gsak en stuur ik dus niks door direct vanaf me browser
hellsinki Geplaatst 24 november 2013 Geplaatst 24 november 2013 ik heb het probleem ook en gebruik een map 62st. ligt volgens mij aan de plugin
DanPan Geplaatst 24 november 2013 Geplaatst 24 november 2013 (bewerkt) Ik weet niet welke OS en browser je gebruikt, maar er is een probleem met de "Garmin plugin communicator" in combinatie met Windows 7/8.1 en IE11. Het probleem werd gemeld op het Garmin forum: https://forums.garmin.com/showthread.php?60183-Plugin-not-found-in-IE11De plugin werkt wel in Windows 7/8.1 en Chrome/FireFox/IE10. 24 november 2013 bewerkt door DanPan
pazzipant Geplaatst 24 november 2013 Geplaatst 24 november 2013 (bewerkt) Explorer 11 in compatibiliteitsweergave zetten voor geocaching.com zou het moeten verhelpen. Bij mij wel in ieder geval wel, ik gebruik windows 8.1, explorer 11 en een Garmin 60Csx. Je moet het via explorer op het bureaublad aanpassen. 24 november 2013 bewerkt door pazzipant
Country Mama Geplaatst 24 november 2013 Geplaatst 24 november 2013 Wij hebben hetzelfde euvel nadat er updates geweest zijn. Nu hebben we Chrome erop gezet en alles werkt weer prima.
kloptniet Geplaatst 25 november 2013 Geplaatst 25 november 2013 Ook ik had een probleem met win 8.1/IE11. In de pop-up kon ik niet meer de Garmin tab selecteren, derhalve ook niets meer naar mijn GPS60csx sturen. Zoals Pazzipant al zei het instellen van de compatibliteitweergave (in Menu Extra van IE11) voor Geocaching.com hielp. Paul&Nico
N.Stengewis Geplaatst 25 november 2013 Geplaatst 25 november 2013 Ook met firefox heb ik het af en toe, soms doet hij het wel, soms niet.. Meestal gebruik ik daarom nu maar GSAK, dat werkt altijd
Ringeling Geplaatst 26 november 2013 Geplaatst 26 november 2013 Ik stuur de caches - als basis member - zonder problemen met het handige programma GCTour (alleen te gebruiken met de Firefox browser) naar mijn 62s Zie hier meer informatie.
Jan Berkeveld Geplaatst 28 november 2013 Geplaatst 28 november 2013 Als ik geocaches in mijn Garmin etrex 30 wil laden, krijg ik de melding "Garmin Communicator Plugin NOT detected". Ik begrijp dat niet, want ik heb al veel geocaches geladen. Ook als ik de plugin (opnieuw) heb geïnstalleerd, krijg ik steeds die foutmelding. Weet iemand raad?
Jan Berkeveld Geplaatst 28 november 2013 Geplaatst 28 november 2013 Heb het zelf al opgelost door wat ik in een ander 'draadje' las: het zit in IE11; daar moet je in de compatibiliteitsweergave geocaching.com toevoegen; dan werkt het weer.
DanPan Geplaatst 28 november 2013 Geplaatst 28 november 2013 of een andere browser, b.v. Chrome of FireFox, gebruiken...
elmo1979 Geplaatst 28 november 2013 Geplaatst 28 november 2013 Ik zie elke dag wel een nieuw topic met een Garmin Communicator Plugin die niet reageert ergens op wellicht ff de zoek functie raadplegen of voordat je gaat posten de andere topics doorlezen die er al zijn over dit onderwerp. Veel cacheplezier verders
spoekie Geplaatst 8 december 2013 Geplaatst 8 december 2013 Explorer 11 in compatibiliteitsweergave zetten voor geocaching.com zou het moeten verhelpen. Bij mij wel in ieder geval wel, ik gebruik windows 8.1, explorer 11 en een Garmin 60Csx. Je moet het via explorer op het bureaublad aanpassen. Ik heb meerdere keren op verschillende manieren de plug in geïnstalleerd en kreeg het niet aan de praat, totdat ik deze oplossing vond! Bedankt hiervoor, hij doet het weer
Aanbevolen berichten