Spring naar bijdragen

Stalken


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Ooit heb ik de fout gemaakt iemand te confronteren met zijn topicbijdragen die in contrast stonden met zijn cachegedrag. Ik doe het wel vaker, kijken wie de cacher is die op het forum actief is. Dat doet ongetwijfeld menigeen.

Met de persoon in kwestie heb ik vervolgens aangenaam mailcontact gehad, waar hij mij zijn biografie vertelde, die heeft geleid tot het begrip waarom hij zo cached als hij cached.

Vanaf dat moment hou ik de forumbijdragen gescheiden van het cachegedrag. Meestal tenminste, soms mag ik graag een plaagstootje uitdelen aan bijvoorbeeld ons aller knuffeldier Barny.

Geen vooroordeel meer, eerst via PM contact zoeken.

Er zijn echter personen die consequent via het profiel kijken waarop zij iemand denken onderuit te kunnen halen. Mag ik dat bestempelen als stalken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vraagje: Wat heeft dit te maken met GC Nieuws/Polls?

 

Als we de definitie van wiki aanhouden, zou je het kunnen beschouwen als stalken indien er regelmatig iets meer dan een plaagstootje uitgedeeld wordt.

Indien dit laatste niet het geval is, is het in mijn optiek gewoon op korte afstand volgen (bumperkleven?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft de definitie van Wiki niet aan te houden. Gewoon even in het profiel kijken onder 'inhoud'. Daar zie je ze staan: tientallen berichten, volkomen off topic, waarin steeds dezelfde twee personen soms draadjeslang met schampere opmerkingen worden achtervolgd. Inderdaad, voor de betrokkenen geen Nieuws. En gelukkig is het de moderator inmiddels ook opgevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De stalker in kwestie heeft het vooral gemunt op forumleden met opvattingen die hem een spiegel voorhouden waarin hij zich herkent als een ordinaire kokerraper, die een wankel zelfbeeld ontleent aan zijn 'score'. Het besef dat hij van geocaching feitelijk niks brouwt leidt tot frustraties, die een uitweg vinden in het stalken. In wezen een beklagenswaardig persoon.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de persoon in kwestie heb ik vervolgens aangenaam mailcontact gehad, waar hij mij zijn biografie vertelde, die heeft geleid tot het begrip waarom hij zo cached als hij cached.

 

Geen vooroordeel meer, eerst via PM contact zoeken.

 

Er zijn echter personen die consequent via het profiel kijken waarop zij iemand denken onderuit te kunnen halen. Mag ik dat bestempelen als stalken?

Heb je al contact gezocht via PM?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...