Odlaniger Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Ooit heb ik de fout gemaakt iemand te confronteren met zijn topicbijdragen die in contrast stonden met zijn cachegedrag. Ik doe het wel vaker, kijken wie de cacher is die op het forum actief is. Dat doet ongetwijfeld menigeen.Met de persoon in kwestie heb ik vervolgens aangenaam mailcontact gehad, waar hij mij zijn biografie vertelde, die heeft geleid tot het begrip waarom hij zo cached als hij cached.Vanaf dat moment hou ik de forumbijdragen gescheiden van het cachegedrag. Meestal tenminste, soms mag ik graag een plaagstootje uitdelen aan bijvoorbeeld ons aller knuffeldier Barny.Geen vooroordeel meer, eerst via PM contact zoeken.Er zijn echter personen die consequent via het profiel kijken waarop zij iemand denken onderuit te kunnen halen. Mag ik dat bestempelen als stalken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Dit staat er in de wiki: Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Vraagje: Wat heeft dit te maken met GC Nieuws/Polls? Als we de definitie van wiki aanhouden, zou je het kunnen beschouwen als stalken indien er regelmatig iets meer dan een plaagstootje uitgedeeld wordt. Indien dit laatste niet het geval is, is het in mijn optiek gewoon op korte afstand volgen (bumperkleven?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Je hoeft de definitie van Wiki niet aan te houden. Gewoon even in het profiel kijken onder 'inhoud'. Daar zie je ze staan: tientallen berichten, volkomen off topic, waarin steeds dezelfde twee personen soms draadjeslang met schampere opmerkingen worden achtervolgd. Inderdaad, voor de betrokkenen geen Nieuws. En gelukkig is het de moderator inmiddels ook opgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Nieuwsgierig als ik ben toch maar even gekeken waarom dit draadje is gestart...Od, kreeg je jeuk na de opmerking van iemand rond 00.19 gisterenavond/vanochtend vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 De stalker in kwestie heeft het vooral gemunt op forumleden met opvattingen die hem een spiegel voorhouden waarin hij zich herkent als een ordinaire kokerraper, die een wankel zelfbeeld ontleent aan zijn 'score'. Het besef dat hij van geocaching feitelijk niks brouwt leidt tot frustraties, die een uitweg vinden in het stalken. In wezen een beklagenswaardig persoon. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Met de persoon in kwestie heb ik vervolgens aangenaam mailcontact gehad, waar hij mij zijn biografie vertelde, die heeft geleid tot het begrip waarom hij zo cached als hij cached. Geen vooroordeel meer, eerst via PM contact zoeken. Er zijn echter personen die consequent via het profiel kijken waarop zij iemand denken onderuit te kunnen halen. Mag ik dat bestempelen als stalken? Heb je al contact gezocht via PM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 heej stalker, ik voel mij miskent, waarom neem je geen contact met mij op, ik verveel me zo en kan wel een aardig verzetje gebruiken Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2013 Auteur Share Geplaatst 14 december 2013 Barny, stalkers nemen geen contact op, zij stalken. Zij willen ongezien gezien worden. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 jakkie bah, weer niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2013 Auteur Share Geplaatst 14 december 2013 Barny, het can nied alteit veesd sein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2013 Auteur Share Geplaatst 15 december 2013 Diederikus: nee ik heb geen contact gezocht via PM. Meestal doe ik dat wel, maar in dit geval heb ik er voor gekozen om te negeren. Ik hou niet van bier, dus op die kade zal je mij niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Gemiste kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2013 Auteur Share Geplaatst 15 december 2013 Misschien doe ik alsnog iets met deze wijze les. Maar ik weet nog niet hoeveel vrije tijd ik wil besteden aan het maken van een vriend tegen zijn wil en mijn dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden