Spring naar bijdragen

Broncode.


toyotaaygo

Aanbevolen berichten

Je kunt natuurlijk geen reet om mysteries geven, maar de vraag van de topicstarter ging over het krijgen van informatie uit broncode.

Die is beantwoord. Discussies over de (on)zin van zulke mysteries zijn in _dit_ draadje offtopic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In het verlengde van een gegeven antwoord ligt vaak een nieuwe vraag, die betekenis krijgt door het voorgaande. In zo'n geval leidt het krampachtig sluiten en openen van draadjes om on topic te willen blijven onnodig tot versnippering en verwarring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat de topic starter het antwoord heeft gekregen, is helemaal waar.

In de meeste gevallen verdwijnt zo'n draadje dan in het archief, alwaar hij dan door geïnteresseerde bezoekers op de achtergrond kan worden gevonden en gelezen.

In de andere gevallen wordt de discussie in een andere vorm doorgezet.

Wat niet wil zeggen dat dit direct offtopic is.

Zolang dit niet uit de hand loopt zal ik ook niet ingrijpen.

 

Cachetor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het verlengde van een gegeven antwoord ligt vaak een nieuwe vraag, die betekenis krijgt door het voorgaande. In zo'n geval leidt het krampachtig sluiten en openen van draadjes om on topic te willen blijven onnodig tot versnippering en verwarring.

 

Als ik de vragensteller zou zijn geweest had ik de vervolgvraag en de daaropvolgende discussie pas verwarrend gevonden. Ik plaats toch een eenvoudige vraag (in het juiste subforum) en krijg een hele discussie over me heen?

Als ik jou had geweest zou ik niet nagelaten hebben mijn twijfel over mysteries uit te spreken. In een nieuw draadje zonder ruis over technische zaken als html-tags.

Maar goed, de moderator vind dat het hier wel mag. Daar heb ik geen probleem mee, het zou alleen niet mijn persoonlijke voorkeur zijn.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het verlengde van een gegeven antwoord ligt vaak een nieuwe vraag [...]

 

Soms, vaak, dikwijls, af en toe, regelmatig, nu en dan. Ach, dat is allemaal niet echt objectief meetbaar, maar in dit geval lag er zeker geen nieuwe vraag en een antwoord op een ongestelde vraag is slechts een doelloze uiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, wat een discussie allemaal.

Mijn vraag is inderdaad beantwoord, mijn dank daarvoor.

 

Zoals team Nessa al zei, cachen doe je in de natuur en niet hele avonden achter de computer, daar ben ik het 100% mee eens.

 

Ik snap ook wel, dat er co's zijn die moeilijke caches willen neerleggen, maar als die in de buurt liggen van je thuis lokatie, wil je ze wel "opruimen".

En als iemand iets niet snapt, en er een vraag over stelt, kan dit ook gewoon beantwoord worden.

Laat dan iedereen die het er NIET mee eens is, gewoon stil zijn en geen reactie op geven.

 

We hebben toevallig allemaal dezelfde hobby en laat iedereen in zijn waarde over het HOE en WAT!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...