Spring naar bijdragen

Gevonden


regenboog2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

alleen mijn voetsporen verloren en 7 zonnenbrillen

Wie neemt er nou 7 zonnebrillen mee?

 

Ok, voetsporen. Ik laat eerlijk gezegd ook wel eens iets achter in het bos via mijn blaasinstrument, maar dat is off topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas heb ik ook altijd de pech om e.e.a te verliezen, waarschijnlijk omdat ik nogal een chaoot ben en nooit weet waar ik mijn spullen laat.

Bijna 2 jaar geleden heb ik mijn gps map 60 csx op het dak van de auto laten liggen, en die was ik dus kwijt, ondanks dat naam en email erin vermeld stonden,

daar baal ik nog steeds van.

 

Maar als je denkt dat je erg bent, is er altijd wel iemand erger......Vraag maar aan Technetium :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Af en toe onderwerp ik mijn medecachers aan een test. Dan laat ik ergens mijn wandelstok achter. Maar hun sociale bewogenheid is beneden alle peil. Het enige wat mij nagedragen wordt is het feit dat ik hem vergeten ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- jaszakken met ritssluiting

 

En die ritssluitingen dus dicht laten als je niks in die jaszak te zoeken hebt. Mij is het al een paar keer overkomen dat mijn telefoon weer eens uit een jaszak flikkerde. Gelukkig tot nu toe altijd goed gegaan: wel gemerkt dat de telefoon was gevallen en geen schade aan de telefoon.

Hetzelfde geldt voor de rugzak: geen vakken open laten staan.

 

Overigens leidt onachtzaamheid bij mij niet alleen tot het risico op verlies van spulletjes: na een gevonden cache heb ik soms ineens een extra pen... :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na anderhalf jaar geo en ,een keer wat verloren., i.v.m omstandig heden was ik op mijn mountain bike ipv van mijn gazelle waar fietstassen aanhangen .daarom denk ik dat ik tijdens het loggen gezeten op een muurtje .Daar waarschijnlijk mijn fotocamera heb laten liggen.

thuis de co nog gemaild en degene die na mij had gelogd ook gemaild alle bij helaas niets gezien .Nu was het geen dure camera maar toch stom ,de nieuwe die ik heb aangeschaft heeft nu een fel opvallend kleurtje ook het hoesje zodat ik hem beter ziet liggen .

en ga ik niet meer met de moutain bike maar met de gazelle .

overigens heb ik mij wel aangeleerd in de buurt van water altijd al mijn zakken te controleren dat alles goed dicht is

gr jeffrey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...