MarcoDomi Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 (bewerkt) Voor 13 december... Nachtcache Maakt de maat van zoiets heel erg veel uit? Heb standaard maat 40 (damesmaat) 24 november 2013 bewerkt door MarcoDomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elmo1979 Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Je weet dat maar 1 iemand per groep een waadpak nodig heeft. aldus de listing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 24 november 2013 Auteur Share Geplaatst 24 november 2013 I know... maar diegene kan ik zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hellsinki Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 informeer eerst bij je teamgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 november 2013 Auteur Share Geplaatst 25 november 2013 informeer eerst bij je teamgenoten Already did, in elk geval in de listing.. Zeg, wat is er mis met voortvarend zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hellsinki Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 informeer eerst bij je teamgenoten Already did, in elk geval in de listing.. Zeg, wat is er mis met voortvarend zijn? helemaal niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 26 november 2013 Auteur Share Geplaatst 26 november 2013 En inmiddels heb ik nog steeds geen waadpak Maar eens andere bronnen gaan aanboren. Of toch inderdaad de bikini mee brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Er is ook op andere manieren aan de info te komen ipv met een waadpak, maar dit is wel het leukste, toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Ik denk dat het lastig is om zoiets te lenen. Ik heb geen waadpak, maar wel klimmateriaal; dat leen ik ook niet uit. Uitrustingsstukken ben je zuinig op. Overigens kies ik caches altijd andersom uit; caches waar ik de spullen niet voor heb, fysiek niet aankan, of op een andere manier niet kan of wil doen, sla ik gewoon over. Er blijft genoeg over om te doen. Misschien zou je binnen je cachegroepje eens kunnen overleggen of het zinvol is om dit soort spullen aan te schaffen. Wat betreft je bikini: bluf! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Lol, ik heb juist mijn waadpak meer uitgeleend dan zelf gedragen volgens mij. Maar helaas ik zit niet omgeving Eindhoven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Zie Brouwertjes. Maar wij schaffen dat soort spul ook met 3 teams aan. Maakt het leuk betaalbaar. Zo hebben we ook gezamenlijk een leuke opblaasboot. Geen zodiac, maar ook geen intertoys rotzooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 2 laarzen aantrekken en een goede regenbroek erover pijpen afplakken met ducktape Klaar 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Kijk, worden het toch rubber laarzen, geschikt voor zowel modder als waadpak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Gewoon wachten tot er ijs ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Intoer Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 (bewerkt) Of eventueel dit http://www.verhuur-punt.nl/products/203-Waadpak Of ergens anders natuurlijk 27 november 2013 bewerkt door Intoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 27 november 2013 Auteur Share Geplaatst 27 november 2013 (bewerkt) Of eventueel dit http://www.verhuur-punt.nl/products/203-Waadpak Of ergens anders natuurlijk Is erg uit de buurt... De groep na ons heeft een waadpak, daar moet ik mss wel een deal mee kunnen maken Het gaat dus om een nachtcache bij het 11-12-13 event. Ik kan dus niet zomaar een andere keer deze cache gaan doen, als er ijs ligt . En ik wil 'm persé doen!! En of het bluf is? Wie weet, maar ik denk al tijden aan een nieuwjaarsduik. Dit is pas oefenen, toch? 27 november 2013 bewerkt door MarcoDomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden