Spring naar bijdragen

Poll Voor Nieuw Gc-Cafe


Flaker91

Willen we een nieuw GC-café?  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Willen we een nieuw GC-café met onderstaande voorwaarden?

    • Ja
      23
    • Nee
      26


Aanbevolen berichten

Een interessante invalshoek Linke Lovers, dus een dik verdiende favo! Mijn bedenkingen tegen de chat leg je heel goed uit.

 

Dat leidt bij mij tot de gedachte dat er een tussenweg is. Bij een nieuw geocafe loop je het risico dat er teveel wordt gegeten en gezopen met als gevolg dat rapporteurs ervoor zorgen dat de zoveelste horecagelegenheid zijn deuren moet sluiten.

Topics met slechts vraag en antwoord hebben zonder discussie een kort bestaan. Een beetje smeuïgheid trekt kijkers en kijken leidt soms tot kopen.

 

Mijn voorkeur:

- een forum waar een vraag kan worden gesteld zonder dat men direct of indirect onderuit wordt gehaald;

- de ruimte om in een topic voort te borduren op het onderwerp waarbij het niet erg is dat soms een plagerig kruissteekje wordt uitgedeeld;

- breien ok, maar laat niet teveel steken vallen, want elkaar haken leidt tot ontsporing;

- een forum waar men niet probeert elkaar te naaien.

 

Kortom, laten we het informatief en gezellig houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Off topic: ik zie dat ik bij een bijdrage van mij niet op de like-knop kan drukken, maar wel op de rapporteerknop.

Dat laatste vind ik vreemd, tenzij het de bedoeling is dat ik mijzelf een hak kan zetten. Nutteloos, ik zet mijn hakken in het zand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...