Spring naar bijdragen

Logs In Je Eigen Account?


hehe6061

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds enige tijd bezig met deze leuke hobby en buiten zijn. Nu sinds een week premium lid en kan ik heerlijk op mijn Etrex 20 de beschrijvingen lezen en ook loggen.

Wie kan mij vertellen hoe ik deze gelogde caches in mijn eigen account krijg?????

Nu nogmaals handmatig. Lijkt me wat dubbel werk.

 

O ja vraagje twee. Mijn accountnaam is veranderd. Waar kan ik die wijzigingen bij geocaching.nl

 

Hoor graag!

greetzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik heb ook nog niet zoveel ervaring, maar als ik een cache heb gelogd in mijn gps dan moet ik alsnog op internet de log maken bij gc.com (meestal doe ik dat al in het veld met mijn smartphone)

 

en dat je na een uur nog geen reactie hebt...dat kan he, mensen zijn bezige bijen en hebben vaak veel meer te doen dan je denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker ongeduldig :P Heb je dat uur gespendeerd aan zoeken op google? Op aan het doorzoeken van de hele geocaching.com-pagina? Dan had je vast je antwoord al wel gevonden...

De logs op je gps worden field notes genoemd. Op geocaching.com vind je (als je de taal op engels hebt staan) onder het kopje Your Profile een item Field Notes. Als je daarop klikt, vind je alle info die je nodig hebt

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@speurkneus, in het veld loggen met de smartfoon komt bijna altijd neer op 1 regelige totaal nietszeggende logs of alleen maar de "tftc" beledigingen

zo bedank je de cache eigenaar toch niet

hou het spel voor jou en de Cacheeigenaar leuk om een log te schrijven die de cache en de cacheeigenaar verdiend

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Barny,

 

ik vind je reactie een beetje overtrokken, ik kan een heel veld vol typen en probeer er wel wat van te maken, meestal maak ik in het veld een kleine notitie en vul hem verder thuis aan...

afgelopen week heb ik een stuk langs een dijk gelopen en 7 cache's van de zelfde eigenaar gelogd moet ik dan bij iedere cache een heel verhaal gaan typen terwijl de caches maar 500mtr uit elkaar liggen ?en 7 keer het zelfde verhaal heeft toch ook niemand wat aan.

 

daarnaast probeer ik het spel voor de betrokken partijen leuk te houden dus om mij nu maar direct neer te zetten als degene die altijd de zogenaamde "tftc" beledigingen uit...?

 

groet Speurkneus!

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je niets bijzonder te zeggen heb over elke afzonderlijke cache die je bezoekt dan kan je ze net zo goed niet bezoeken maar beter op zoek gaan naar een cache waar wel wat herinneringen aan blijven kleven "het echte cachen"

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen niet alle begenadicht schrijver zijn dat is waar. Ik heb zelf ook soms dat ik er een sport van moet maken om een leuke log te maken.

 

Vaak maak ik van de eerste alinia een log voor alle cache's die ik op de dag loop en daarna nog een stuk voor iedere cache apart.

 

Maar ook hier op maak ik zelf wel uitzonderingen.

 

Loggen in het veld heeft voor mij echt geen zin. Of ik moet het echt niets vinden, Dan maak ik mij er ook van af met een Tftc. Helaas is er dan vaak wel weer iets van een natte logrol om over te schrijven.

 

De door mij beter gewaardeerde cache's onderschijf ik ook met mijn echte naam terwijl ik voor de rest mijn nick gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou kunnen overwegen te loggen met GSAK. Je geeft op je gps aan dat je de cache gevonden hebt (ik neem eventjes voor het gemak aan dat dit Etrex enigszins hetzelfde werkt als met een 62s). Je haalt in GSAK je logjes op uit je gps en schrijft per cache een log (ook in GSAK) en stuurt deze vervolgens naar GC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel duidelijk allemaal. Nu weer gezellig terug naar de vraag van hehe6061.

Ik beantwoord een vraag met een wedervraag omdat ik het probleem niet begijp. Ook dat is volgens de regels blijkbaar niet toegestaan. Drie mensen hebben mij verteld dit forum voor gezien te houden. Goed voorbeeld doet goed volgen.

Cachedoelpunt: hou de gele kaarten zo lang mogelijk in je zak.

Adieu, ik pak mijn oude hobby weer op, ik ga weer schilderen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Off-topic: Od, deze reactie begrijp ik niet. Hoogstwaarschijnlijk is cachetor zeer bekend met het forum, en weet dat als hij nu niet even duidelijk maakt dat er niet meer direct gereageerd wordt op de TS, het topic volledig ontspoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...