Spring naar bijdragen

Logs In Je Eigen Account?


hehe6061

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds enige tijd bezig met deze leuke hobby en buiten zijn. Nu sinds een week premium lid en kan ik heerlijk op mijn Etrex 20 de beschrijvingen lezen en ook loggen.

Wie kan mij vertellen hoe ik deze gelogde caches in mijn eigen account krijg?????

Nu nogmaals handmatig. Lijkt me wat dubbel werk.

 

O ja vraagje twee. Mijn accountnaam is veranderd. Waar kan ik die wijzigingen bij geocaching.nl

 

Hoor graag!

greetzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik heb ook nog niet zoveel ervaring, maar als ik een cache heb gelogd in mijn gps dan moet ik alsnog op internet de log maken bij gc.com (meestal doe ik dat al in het veld met mijn smartphone)

 

en dat je na een uur nog geen reactie hebt...dat kan he, mensen zijn bezige bijen en hebben vaak veel meer te doen dan je denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker ongeduldig :P Heb je dat uur gespendeerd aan zoeken op google? Op aan het doorzoeken van de hele geocaching.com-pagina? Dan had je vast je antwoord al wel gevonden...

De logs op je gps worden field notes genoemd. Op geocaching.com vind je (als je de taal op engels hebt staan) onder het kopje Your Profile een item Field Notes. Als je daarop klikt, vind je alle info die je nodig hebt

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@speurkneus, in het veld loggen met de smartfoon komt bijna altijd neer op 1 regelige totaal nietszeggende logs of alleen maar de "tftc" beledigingen

zo bedank je de cache eigenaar toch niet

hou het spel voor jou en de Cacheeigenaar leuk om een log te schrijven die de cache en de cacheeigenaar verdiend

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Barny,

 

ik vind je reactie een beetje overtrokken, ik kan een heel veld vol typen en probeer er wel wat van te maken, meestal maak ik in het veld een kleine notitie en vul hem verder thuis aan...