Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zoals ik schreef, er zijn twee beschrijvingen verstopt op het eerste WP. Dus er kunnen twee groepen op pad. Als men besluit met z'n twintigen tegelijk te gaan kan dat natuurlijk. Allemaal een heel klein hapje chocoladekikker, dat dan wel.

Maar ik ben eigenlijk al blij en tevreden als er morgenavond één berichtje is van iemand die de tocht gelopen heeft. Dan wachten we het een dagje af en uiterlijk 7 december haal ik de spullen weg. De overgebleven chocoladekikkers eten we thuis op en voor de 'echte' cadeaus vind ik wel een bestemming.

Geplaatst

Zoals ik schreef, er zijn twee beschrijvingen verstopt op het eerste WP. Dus er kunnen twee groepen op pad. Als men besluit met z'n twintigen tegelijk te gaan kan dat natuurlijk. Allemaal een heel klein hapje chocoladekikker, dat dan wel.

Maar ik ben eigenlijk al blij en tevreden als er morgenavond één berichtje is van iemand die de tocht gelopen heeft. Dan wachten we het een dagje af en uiterlijk 7 december haal ik de spullen weg. De overgebleven chocoladekikkers eten we thuis op en voor de 'echte' cadeaus vind ik wel een bestemming.

kan eigenlijk alleen in de vroege avond.

is dat een probleem ?

Geplaatst

Guerrillero, klaar om te gaan?

Sinterklaas heeft een cache voor je staan.

Op N51 22.740 E005 26.453 de naam richting zuiden noteren

In de buurt kun je langs de weg parkeren.

Voor een tocht van ruim 5 km ga je op pad

Zorg voor goede schoenen want soms is het nat.

Het paadje loopt tussen de nummers 7 en 8

Waar op N51 22.521 E005 26.244 een doos met instructie wacht.

Zoek bij een eik langs de zuidkant van de weg

Laat de doos liggen, dan weet de volgende: “Ik heb pech ...”

Veel succes en vooral veel plezier

Sint ziet het verslag graag hier.

PS:

Ga te voet en niet op de fiets

Ook met een wandelwagen wordt het niets!

En onderneem de wandeling overdag

Omdat je in het donker het gebied niet in mag.

PS Je kunt een GPX-bestand downloaden op https://ivn.nl/afdeling/valkenswaard-waalre/loondermolenpad

Geplaatst

Och, die chocokikkers en -muizen zijn zo op. De scheurkalender voor 2015 hang ik zelf aan de muur en de rest bewaar ik tot een andere gelegenheid. No problemo, je weet natuurlijk van tevoren dat er een behoorlijke kans is dat er niemand langs komt.

Maar het is wel jammer dat het dit jaar niet meer van een Surprise Event lijkt te komen! Echt zonde, dat was voor mij een traditie waarbij ik zowel aan het verstoppen als aan het vinden altijd veel plezier heb beleefd.

Geplaatst

Ik heb vrijdag wel gekeken, maar toen kon ik de pagina met de coördinaten niet bekijken. Toen dat wel weer kon was het te laat om nog op pad te gaan. Zaterdag had ik teveel andere afspraken. Gisteren heeft het weer me tegengehouden. Ik vond het een heel leuk initiatief van je. Jammer dat er uiteindelijk niemand op pad is geweest.

Geplaatst

Bedankt voor dit TOP initiatief Team Aragorn. Wij hebben ervaring met die chocolade kikkers en -muizen! En...inderdaad: die zijn zóóó op!

Tot gauw, maar zéker in 2015. Jullie idee van 2014 krijgt vast een opvolger hopen wij.

Geplaatst

Ik heb vrijdag wel gekeken, maar toen kon ik de pagina met de coördinaten niet bekijken. Toen dat wel weer kon was het te laat om nog op pad te gaan. Zaterdag had ik teveel andere afspraken. Gisteren heeft het weer me tegengehouden. Ik vond het een heel leuk initiatief van je. Jammer dat er uiteindelijk niemand op pad is geweest.

Ja, dat was dus een extra probleem, dat dit forum de laatste dagen kuren had. Maar niet getreurd hoor, ik heb zelf lekker gelopen tijdens het uitzetten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...