fendt Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Voorheen zag ik op de site geocaching.com/maps alle caches op de kaart. Bijvoorbeeld: http://www.geocaching.com/map/?ll=52.04001,4.49401&z=14#?ll=52.04003,4.49401&z=14 Nu zie ik totaal geen caches meer op de kaart. Kan iemand mij hierbij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elmo1979 Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Misschien je browser geheugen een opschonen. wil nog wel eens helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zoekmier Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Wij hadden dit een tijdje geleden ook. Dit duurde maanden en wij konden er niet achter komen wat het was. In het vakantiehuisje hadden met dezelfde laptop ineens wel caches op de kaart. Daar hadden we dezelfde provider: KPN (internet+bellen). Dus toen dacht mijn man dat hij eens moest neuzen in de router. Daar zijn we niet meer aan toe gekomen, want toen we thuis kwamen deed ons hele internet het niet meer. Er kwam toen een KPN monteur en die monteerde een nieuwe router.....en toen was het hele probleem opgelost. Dus wij weten niet wat het is, maar het zou dus ook een instelling in je router kunnen zijn, die verkeerd staat. Succes ermee. Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden, want ik weet uit ervaring hoe vervelend het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Eerste optie: probeer eens een andere browser en laat het resultaat weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team explorers Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Iedereen heeft zijn caches gearchieveerd!!!! Er ligt niets meer dus ook niets te zien. Router resetten lijkt me een goede optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Ik zie vandaag geen caches op de kaart. Gisteren is http veranderd in https omdat mijn homecoördinaat ingevoerd is. Toen zag ik nog wek caches, vandaag niet meer. Verder zijn er geen veranderingen volgens mij. Zou dit de reden zijn, hoe kan ik dan weer terug naar http? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Ik was niet geduldig genoeg, denk ik. Had een paar pogingen gedaan in een half uur tijd. Nu nog een poging gewaagd en nu lukt het weer, er zal wel ergens een bug gezeten hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@NKruizinga Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Zojuist had ik dit probleem, werd vrijwel meteen opgelost. In de linker bovenhoek van de kaart staat het geocaching logo. Klik daarop. (Ik heb alles in NL staan, de uitleg is dus ook in NL) Vervolgens ga je naar 'spelen' en klik je op 'kaart'. Nu zijn de geocaches wel zichtbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 O, wat handig! Als het een volgende keer weer fout gaat, probeer ik het ook eens langs die weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merrlin Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Bij mij werkt het ineens ook weer. Heel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Het probleem werd opgelost door Groundspeak! De caches zijn terug zichtbaar op de Geocaching.com map, alsook de functie "Send to GPS" werkt terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden