Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gamdot mijn postjes waren niet negatief bedoeld hoor, alleen vind ik het jammer dat het niet op dit forum gerealiseerd kan worden.

Daarnaast wens ik je uiteraard ook veel succes met de organisatie :thumbsup:

Geplaatst
de-fam, on 27 Sept 2013 - 14:18, said:

Gamdot mijn postjes waren niet negatief bedoeld hoor, alleen vind ik het jammer dat het niet op dit forum gerealiseerd kan worden.

Daarnaast wens ik je uiteraard ook veel succes met de organisatie :thumbsup:

Dank je wel!!!

Geplaatst

Wijngemachtigde: hartstikke bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren. Het was grandioos!

Gamdot: Je inzetten voor de gemeenterace is mega positief. We wensen je veel succes! Wij hebben er nu al zin in :)

Geplaatst
de kikkers, on 27 Sept 2013 - 15:00, said:

Wijngemachtigde: hartstikke bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren. Het was grandioos!

Gamdot: Je inzetten voor de gemeenterace is mega positief. We wensen je veel succes! Wij hebben er nu al zin in :)

Dank je. Ga mijn best doen!!!

Geplaatst

Ik begrijp TT niet helemaal. In #8 wordt er aangegeven dat ze het leuk vinden om aan de gemeenterace mee te doen en vervolgens wordt het argument gebruikt dat vanwege minder belangstelling voor het forum en de rangen en standen er dus vanaf wordt gezien. Vreemd

Ik zou graag aan de gemeenterace hebben meegedaan, indien het in 2014 (mede)gefaciliteerd zou zijn door geocaching.nl. In mijn onnozelheid dacht ik, dat dit het geval zou zijn, nu Gamdot zijn plannen hier zo uitvoerig weergaf. Dat bleek dus niet het geval. Helemaal geen ramp. Gevalletje jammer. En dus zei ik... Volgende keer beter. Misschien komt er in de komende jaren wel iets dergelijks op geocaching.nl. Dat is niet negatief bedoeld t.o.v. Gamdot (ik zei notabene twee keer, dat ik hem volledig begreep). Ik wens hem alle succes met zijn organisatie.

Met rangen en standen bij de buren bedoelde ik het door mij als veruit het minst leuke facet van het geocachen (de jacht op goud) en de algehele puntjesjacht. Maar ook dat is persoonlijk en als iemand zijn pattatten er wel voor wil laten staan of zijn nachtrust wil opofferen voor een FTF ranglijst, moet hij dat vooral doen. Voor de rest heeft de site en het forum mij heel weinig te bieden, tenzij je GAPP zou gebruiken, maar alhoewel ik het geprobeerd heb hou ik het maar liever bij het voor mij vertrouwde GSAK. Daar kan ik mee lezen en schrijven en voor een prima stukje software heb ik graag een paar centen over. Maar ook daar mag uiteraard ook iedereen anders over denken.

Ik hoop, dat je het nu wél begrijpt. Ik ben zo flexibel als een stuk elastiek aan een deurbel....

Geplaatst

Nou, nou dat is echt ontzettend flexibel TT :)

Verder zie ik geen enkel probleem. Iedereen mág mee doen. Het is géén verplichting.

Ik heb wel een vraagje voor TT: Jullie zijn zó vaak aan het geocachen, dus... mochten jullie coins of tb's onderweg tegenkomen, dan willen jullie toch wel voor een verplaatsing zorgen?

Dit geldt niet alleen voor TT. Iedereen zorgt er toch voor dat tb's en coins blijven reizen? Dat houdt de boel extra levend! :punk:

Geplaatst

Wijngemachtigde, dank voor het prima werk van de afgelopen jaren. Hulde.

Gamdot, dank voor het overnemen van de race. Sympathiek dat je ook op dit forum een berichtje plaatst. Oh ja, forum 3 is er ook nog maar die is in Seattle.

Geplaatst

TT, ik begrijp het eigenlijk nog niet hoor. Dat je bepaalde dingen of facetten van een andere site niet of minder weet te waarderen, daar kan ik best inkomen hoor, maar dat je daarom iets laat liggen waar je wel blijkbaar interesse in hebt vind ik vreemd.

Dat is net zoiets als je naar de slager gaat en zegt: bij jou koop ik geen biefstuk want je verkoopt ook gehakt en dat vind ik niet lekker.

• Top! 2
Geplaatst

dus... mochten jullie coins of tb's onderweg tegenkomen, dan willen jullie toch wel voor een verplaatsing zorgen?

Dit geldt niet alleen voor TT. Iedereen zorgt er toch voor dat tb's en coins blijven reizen? Dat houdt de boel extra levend! :punk:

Kan niet TT gaat voor de kleine kokers, daar past geen coin in :wistling:

Sorry grapje :)

Geplaatst (bewerkt)

Kan ik wel waarderen hoor.... Maar toevallig heb ik er een viertal naast me liggen, die we woensdag en vandaag uit caches in West-Brabant hebben meegenomen.... Dus misschien wel leuk, maar feitelijk onzinnig....

@Brouwertjes.... Ik kan je noch het geloof, noch het begrip brengen.... Mijn standpunt zal je moeten respecteren, hoe je daar ook zélf over denkt. Zo'n race lijkt me best wel eens leuk, maar die wens houdt me niet uit mijn slaap. En mocht het hier - binnen het kader van geocaching.nl - ooit eens opgezet worden, dan zullen wij vast wel overwegen eraan deel te nemen. En laten we het daar maar op houden. Verdere discussie is nutteloos.

bewerkt door Team Tabak
Geplaatst

tuurlijk wens ik Gamdot ook veel suc6 met het organiseren van de race, ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen als de organisatie tot nu toe heest gehel geen interesse toonden in TB's en coins en ze te verplaatsen

als je het een jaar red neem ik mijn pet zeker voor je af en heb je een goeie organisatie talent :)

ik kan niet meedoen, op het moment als ik me daar als Barny inlog heb ik per direct een IP ban,

zo een IP ban is ook al gegeven aan iemand waarbij ik toevallig eens inlogde, en ook al weten ze dat juist die IP ban totaal onterecht is gegeven, ontbreekt de wil om die IP ban op te heffen, en die IP adres is juist van een grote vrijgevige coinliefhebster

zo zijn er nog wel een paar mensen meer met een (ip) ban

barny

Geplaatst
Twentse Mug, on 27 Sept 2013 - 17:46, said:

Wijngemachtigde, dank voor het prima werk van de afgelopen jaren. Hulde.

Gamdot, dank voor het overnemen van de race. Sympathiek dat je ook op dit forum een berichtje plaatst. Oh ja, forum 3 is er ook nog maar die is in Seattle.

Dank je wel. En forum 3. Op het NL gedeelte heb ik ook een bericht geplaatst

barny, on 27 Sept 2013 - 18:35, said:

tuurlijk wens ik Gamdot ook veel suc6 met het organiseren van de race, ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen als de organisatie tot nu toe heest gehel geen interesse toonden in TB's en coins en ze te verplaatsen

als je het een jaar red neem ik mijn pet zeker voor je af en heb je een goeie organisatie talent :)

ik kan niet meedoen, op het moment als ik me daar als Barny inlog heb ik per direct een IP ban,

zo een IP ban is ook al gegeven aan iemand waarbij ik toevallig eens inlogde, en ook al weten ze dat juist die IP ban totaal onterecht is gegeven, ontbreekt de wil om die IP ban op te heffen, en die IP adres is juist van een grote vrijgevige coinliefhebster

zo zijn er nog wel een paar mensen meer met een (ip) ban

barny

Bedankt voor het vertrouwen! Die pet kom je af aan het nemen. Ben maar blij dat je niet geschreven hebt dat je, je sokken zou opeten... :wink2:

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...