Spring naar bijdragen

E Mail


mauramarie

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Door je cache te archiveren.

Het idee is namelijk dat als je een leuke cache plaatst, er ook leuke verhaaltjes binnenkomen via de logjes. Daarnaast worden ook de Needs Maintenance logjes gestuurd die je nodig hebt om te zien dat er wat aan je cache mankeert.

Uitschakelen van de email van logjes voor de eigenaar is niet mogelijk.

(uiteraard kun je via het mailprogramma nog wel wat trucen uithalen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ik heb 5 caches en ik heb een grocacherige buurt . Mijn caches wil ik laten staan . Maar mijn mailbox is helemaal vol en het duurt te lang om alles te verwijderen

 

Oja ik ga ( bijna ) elke dag langs mijn cache en dan stop ik nog vaker hoor . Dat is het handige van een cache in de buurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mauramaria,

 

Als je microsoft outllok als mail programma hebt, kun je dit op lossen door een "regel" aan te maken die alle mail van afzender "geocaching" uit je inbox haalt en verplaatst naar een folder "b.v. Geocaching" werkt voor mij althans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat werkt ook met andere email programma's. Je kunt zelfs een regel maken om de email direct te verwijderen. Maar ik begrijp niet dat je de box laat vollopen. Gewoon voor jezelf een regel aanmaken dat je elke dag op een bepaalde tijd je email leest en opruimt.

Succes met wat time management :-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gewoon een apart e-mailadres voor mijn geo-mail, zo blijft alles netjes gescheiden. Daarnaast heb ik in mijn mailbox wel verschillende regels om de verschillende soorten mails die ik ontvang te scheiden, logs, notifications, watchlist, etc. Altijd alles netjes overzichtelijk dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...