mauramarie Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Hoe kan ik mijn e mail uit schakelen dat mensen mijn caches vinden ??!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Door je cache te archiveren. Het idee is namelijk dat als je een leuke cache plaatst, er ook leuke verhaaltjes binnenkomen via de logjes. Daarnaast worden ook de Needs Maintenance logjes gestuurd die je nodig hebt om te zien dat er wat aan je cache mankeert. Uitschakelen van de email van logjes voor de eigenaar is niet mogelijk. (uiteraard kun je via het mailprogramma nog wel wat trucen uithalen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gamdot Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Waarom zou je dat doen? Hoe weet je dan of je cache onderhoud nodig heeft? Of ga je iedere dag kijken? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mauramarie Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2013 Kijk ik heb 5 caches en ik heb een grocacherige buurt . Mijn caches wil ik laten staan . Maar mijn mailbox is helemaal vol en het duurt te lang om alles te verwijderen Oja ik ga ( bijna ) elke dag langs mijn cache en dan stop ik nog vaker hoor . Dat is het handige van een cache in de buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Beste mauramaria, Als je microsoft outllok als mail programma hebt, kun je dit op lossen door een "regel" aan te maken die alle mail van afzender "geocaching" uit je inbox haalt en verplaatst naar een folder "b.v. Geocaching" werkt voor mij althans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Dat werkt ook met andere email programma's. Je kunt zelfs een regel maken om de email direct te verwijderen. Maar ik begrijp niet dat je de box laat vollopen. Gewoon voor jezelf een regel aanmaken dat je elke dag op een bepaalde tijd je email leest en opruimt. Succes met wat time management :-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik heb gewoon een apart e-mailadres voor mijn geo-mail, zo blijft alles netjes gescheiden. Daarnaast heb ik in mijn mailbox wel verschillende regels om de verschillende soorten mails die ik ontvang te scheiden, logs, notifications, watchlist, etc. Altijd alles netjes overzichtelijk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik ruim gewoon mijn "zakelijke" e-mail box (waar geocaching ook op binnenkomt) iedere maand op. Gewoon veel regeltjes voor labels instelling, maakt het opruimen makkelijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden