Spring naar bijdragen

Geocacher(S) Van De Maand


Geo-Brein

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

knip...

 

Inmiddels is het volgende toegevoegd waardoor duidelijk is dat niet (meer) het meeste aantal stemmen geldt:

"A panel of folks from Geocaching HQ will use your comments to help decide which geocacher is awarded the honor"

 

Wie van onbesproken blad richting Grondpraat is, zal een grotere kans maken te winnen dan wie zich misschien wel harder inzet voor de gemeenschap maar af en toe eens een kritische nood richting USA laat vallen.

 

Ondanks dat het op het eerste oog misschien anders lijkt, niet de cachers bepalen wie wint, Grondpraat doet dat.

En die bekijken zo'n verkiezing$wed$trijd door een hele andere bril dan dat de stemmende geocacher dat doet.

 

 

 

 

 

Je zou je kunnen afvragen of je dan wel genomineerd wilt worden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na zo'n opmerking zouden we Barny moeten nomineren voor augustus. ;-)

 

 

Als ik me eens een keer verveel zal ik eens een nominatie schrijven. Niet die opmerking, maar zijn inzet voor het behoud van de Hitchhiker zoals hij bedoeld is (dus niet als eventcache), zijn hulp aan de reviewers door kritisch nieuwe cachelistings te bekijken, het organiseren van evenementen en duidelijkheid creeeren over de grenzen van de regels zijn maar een onderdeel van het betoog wat je binnen een paar minuten op papier hebt.

 

En wat nog leuker is, Het geeft de Hatorz een mooi podium om hem wereldwijd af te branden. En als Barny ergens van geniet zijn kritische noten over zijn communicatie en werkwijze...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...