Spring naar bijdragen

Altijd Drinken Bij De Hand Onderweg Als Je Geen Tassen Wilt Slepen.


Brullendemuis

Aanbevolen berichten

Wij gaan vaak te voet cashen en hebben een hekel aan het slepen van tassen en rugzakken. Ik wil mijn handen graag vrij hebben. Maarja, op een warme dag moet er wel voldoende gedronken worden. Wij hebben nu de oplossing gevonden: Fleshouders aan een keycord, te dragen om de nek of op de heup. Onze voorkeur gaat naar het dragen op de heup. zelfs een fles van een liter gaat zonder moeite mee!

Hieronder de link naar de shop waar deze fleshouders te verkrijgen zijn:

 

http://www.dekostuumkamer.nl/c-2161703/fleshouders/

 

Groeten,

Brullendemuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

[...] Wij hebben nu de oplossing gevonden: Fleshouders aan een keycord, te dragen om de nek of op de heup. [...]

 

Het is maar waar je lekker op loopt, maar ik moet er niet aan denken om bij elke stap het (afnemende maar toch) gewicht van een kilo water tegen mijn buik of dijbenen te voelen. Ik zou geneigd zijn de fles vast te houden, waarmee het hele handen-vrij-principe overboord zou gaan.

Geef mij maar gewoon een flesje water - met een drupje ranja voor de zoete tand - in de rugzak ... strak tegen mijn lijf, gaat waar ik ga, geen verstikkinggevaar en handen vrij!

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we het over drink gewoontes gaan hebben.

 

In de winter een half litertje water dat dan meestal eigenlijk alleen wordt gebruikt om eens de handen te wassen als dat nodig is. en met dagen als vandaag maximaal twee liter. Voor de rest vraag ik wel ergens of ik mag bij tanken als het nodig is.

 

Plaatsen waar ik meerdaags weg ben geweest twee liter water de rest onderweg aanvullen, 1 liter energy drank voor het lekker + een halfje omdat mijn vrouw het ook lekker vind en ze toch komt vragen. Verder lopen we dan meestal in een groep dus ook nog wat snaps mee voor in de avond. :clown:

 

Maar niets los slingert aan het lichaam, meestal halve liter op de heup en de rest verdeeld in de rugtas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Wij gaan vaak te voet cashen en hebben een hekel aan het slepen van tassen en rugzakken. Ik wil mijn handen graag vrij hebben. Maarja, op een warme dag moet er wel voldoende gedronken worden. Wij hebben nu de oplossing gevonden: Fleshouders aan een keycord, te dragen om de nek of op de heup. Onze voorkeur gaat naar het dragen op de heup. zelfs een fles van een liter gaat zonder moeite mee!

Hieronder de link naar de shop waar deze fleshouders te verkrijgen zijn:

 

http://www.dekostuumkamer.nl/c-2161703/fleshouders/

 

Groeten,

Brullendemuis

 

Ik zie niet goed waarom je hier je handen meer vrij hebt dan met een rugzakje? Dat gebungel aan mijn nek met driekwart kilo lijkt mij ook helemaal niets maar goed gelukkig zijn we allemaal anders ;-) Je hebt ook rugzakken die je gewoon op je rug kunt houden en met een slangetje kun je er dan uit drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...