team wolfje Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 HALLO IK ben nog in het bezit van munitiekistjes 4 euro voor de kleine 6 euro voor de grote groetjes WOLFJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Jeemig, dit roep je al maanden. Lijkt wel commercieel. Kijk maar uit voor de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Mmm, voor dat geld kan je het amper commercieel noemen En er is nog steeds grote vraag naar munitiekistjes, dus zien we dit meer als ondersteuning van onze hobby. Bytheway. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Waarmee maar weer het bewijs is geleverd dat de moderatoren niet achterlijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Mmm, voor dat geld kan je het amper commercieel noemen Mmm, Snuffeldump, Amsterdamsestraatweg, Utrecht. Kleine 2,50, grote 5 euro, zoals ook met viltstift vermeld op de Cairnteam-stashes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Mmm, voor dat geld kan je het amper commercieel noemen Oei gaan we nu met twee maten meten. Het is en blijft natuurlijk commercieel. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 De Army en Navystore vlak bij het Damsterdiep in Groningen gaat binnenkort sluiten. Deze heb de grote ammoboxen in de aanbieding voor € 1,-- geloof ik. Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 De Army en Navystore vlak bij het Damsterdiep in Groningen gaat binnenkort sluiten. Deze heb de grote ammoboxen in de aanbieding voor € 1,-- geloof ik. Jurgen & Co Heb je ook een adres????? Ben morgen bij toeval in Groningen. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Die zit aan de Oosterkade 7.... (waar een telefoongids al niet goed voor is). Telefoonnummer is 050-3134691 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Die zit aan de Oosterkade 7.... (waar een telefoongids al niet goed voor is).Telefoonnummer is 050-3134691 Thanks,eerlijk gezegt was ik een beetje te lui om het op te zoeken. Of het lag er aan dat Jurgen & co niet reageerde. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 15 april 2004 Share Geplaatst 15 april 2004 Was druk bezig een lijstje op te stellen met de caches die we vandaag gedaan hebben. 's Hertogenbosch. Dit zorgd voor het kaartje. http://www.goudengids.nl/BusinessCard.asp?...=undefined#plan Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 16 april 2004 Share Geplaatst 16 april 2004 De Army en Navystore vlak bij het Damsterdiep in Groningen gaat binnenkort sluiten. Deze heb de grote ammoboxen in de aanbieding voor € 1,-- geloof ik. Jurgen & Co Heb net even gebeld met de Army en Navystore,maar waren dus al helemaal uitverkocht met de ammoboxen. Helaas pindakaas Als je nog eens een tip hebt Jurgen & Co (of anderen)ik hou mij aanbevolen. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 16 april 2004 Share Geplaatst 16 april 2004 Wat jammer Woensdag hadden ze nog een hele grote stapel ??? Groetjes Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 16 april 2004 Share Geplaatst 16 april 2004 Wat jammer Woensdag hadden ze nog een hele grote stapel ??? Groetjes Jurgen & Co Ze hadden nu ook nog wel een hele stapel,maar dat waren hele kleine plastic ammo-boxen die je voor oa een micro cache kunt gebruiken. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 16 april 2004 Share Geplaatst 16 april 2004 Wat jammer Woensdag hadden ze nog een hele grote stapel ???Ze hadden nu ook nog wel een hele stapel,maar dat waren hele kleine plastic ammo-boxen die je voor oa een micro cache kunt gebruiken. Dan hoef ik er morgen niet heen en dan kan tenminste wat geocaches zoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten