Team_Laros Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 Ik was even benieuwd of het aan mij lag of niet, maar zowel op mijn werk als thuis heb ik de laatste dagen erg veel last dat gc.com traag is of zoals nu zelfs compleet onbereikbaar..[beetje slechte timing als je graag je GPS wil laden voor je vakantie... ) Mvgr, Team Laros Wijnand
MacDD Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 Het is echt weer een crime. Krijg mijn database in GSAK noauwelijk ge-update.
gluppie Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 Idd, kan geen caches vernieuwen of ophalen in GSAK. Probeerde zojuist op gc.com te komen, maar waarschijnlijk ligt die er inderdaad nu helemaal uit.
Team_Laros Geplaatst 12 juli 2013 Auteur Geplaatst 12 juli 2013 Lijkt als of ze een hard reboot hebben gedaan op de server, hij is er weer en redelijk op snelheid... (It'er van beroep.... Been there done that... allot) maar of alles weer werkt.. zullen we moeten ondervinden. 1
MacDD Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 Nou, was van korte duur. De woorden "traag" en "dikke stront" kunnen weer in één zin worden genoemd.
Team_Laros Geplaatst 12 juli 2013 Auteur Geplaatst 12 juli 2013 Ik heb het donkerbruine (om in de juiste kleur te blijven) vermoeden dat ze op zeer korte termijn een update (a.k.a. Roll back) gaan doen of ze een hardware probleem hebben.
MacDD Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 589 caches refreshen. Dik een kwartier. Ik durf niet eens te beginnen aan mijn grotere databases.
Team_Laros Geplaatst 12 juli 2013 Auteur Geplaatst 12 juli 2013 Het is toch wel redelijk serieus die probleempjes... Wereldwijd regent het klachten, en da laatste week is er meer downtime dan ooit te voren.. http://status.geocaching.com/
regenboog2 Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 Het lijkt inderdaad te wisselen: twee dagen terug een kaart zonder caches, maar functioneert alles hier goed.
Team_Laros Geplaatst 12 juli 2013 Auteur Geplaatst 12 juli 2013 En weer plat.... niet de eerste keer vandaag....
Linkalovers Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 (bewerkt) Had ik gisteravond toch bijna mijn PC het raam uit gemikt , omdat het #$#@#@!! ding niet wilde updaten . Blijkt dat ik niet de enige ben met problemen . 'K zal vanavond extra aardig zijn voor m'n pc'tje en af en toe een aaitje over het toetsenbord doen. Edit: m'n @#@#$$ aangepast 12 juli 2013 bewerkt door Linkalovers
Flaker91 Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 Off-topic, maar Linka, #@#$@$ wordt door Google Chrome gezien als een e-mail adres, dat e-mail adres lijkt me niet zo veilig! ;-) On-topic: Ik heb waarschijnlijk m'n caches precies op de goede momenten geladen de afgelopen dagen. Ik heb namelijk nog/gelukkig nergens last van gehad. :-)
@Wilbertoord Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 en lasssssssssssssssssst.....Als dikke stront door een trechter!
Linkalovers Geplaatst 13 juli 2013 Geplaatst 13 juli 2013 (bewerkt) Tjonge.....jonge..... jonge..... Ik krijg niet eens een database van 900 caches up to date ( refresh cache data ) 13 juli 2013 bewerkt door Linkalovers
DanPan Geplaatst 13 juli 2013 Geplaatst 13 juli 2013 Het probleem Error or slow response from API werd 4 dagen geleden gemeld op het forum en nog steeds geen antwoord van Groundspeak. Weer een mooi voorbeeld van non-communicatie...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden