Diederikus Geplaatst 4 april 2014 Geplaatst 4 april 2014 Er wordt zo vaak aan Wie is de Mol gerefereerd dat ik ook maar eens een aflevering moet gaan bekijken. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik iets belangrijks mis.
thex Geplaatst 4 april 2014 Geplaatst 4 april 2014 (bewerkt) Je mist inderdaad iets, nl de serie voor dit jaar is net afgerond Gewoon tot volgend jaar wachten. Tot die tijd ben jij mijn mol hier. Dit jaar hadden ze als thema: oosterse wijsheden 4 april 2014 bewerkt door thex
Diederikus Geplaatst 4 april 2014 Geplaatst 4 april 2014 Ok, net een samenvatting bekeken van het afgelopen seizoen van Wie is de mol. Weet ik eindelijk ook waar het over gaat. Gelukkig heb ik niets gemist de afgelopen jaren. @Casteel, die cache lijkt me niet een verkeerd voorbeeld. Wat heeft je weerhouden?
thex Geplaatst 4 april 2014 Geplaatst 4 april 2014 Toch blijf jij mijn mol, ook al zie je eruit als een gier.
Diederikus Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Gewoon geen programma's meer kijken uit de top 100 van meest bekeken programma's en je hebt ineens weer zeeën van tijd. Als je bang bent iets te missen dan zijn daar prima oplossingen voor. Bekijk bijvoorbeeld deze hilarische samenvatting van 23 jaar the Bold and the Beautyful in 6 minuten! Hoeveel caches kun je dan wel niet leggen in 23 jaar!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden