technetium Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Ja het is weer zover, technetium opent een nieuw onderwerp, dat kan maar een ding betekenen: Ik ben weer wat verloren. Dit maal is het mijn fotocamera. Die ben ik verloren tussen houthakker 9 en 18 in de buurt van wouw (waarschijnlijk bij HH15). Mocht je daar binnenkort ook komen en toevallig een fotocamera vinden: Denk dan even aan mij. Tc 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Ja het is weer zover, technetium opent een nieuw onderwerp, dat kan maar een ding betekenen: Ik ben weer wat verloren. Dit maal is het mijn fotocamera. Die ben ik verloren tussen houthakker 9 en 18 in de buurt van wouw (waarschijnlijk bij HH15). Mocht je daar binnenkort ook komen en toevallig een fotocamera vinden: Denk dan even aan mij. Tc Ik ga daar in de buurt komen en zal zoeken. Hangt niet boven in een boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 HH15 ligt nou net niet op de route.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Nee, niet weer hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Heeft technetium al vaker een fototoestel verloren dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Wat heeft hij niet verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden