Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Waarom levert Garmin deze dan niet uit aan de anderen ? Mijne is een maand geleden gekocht en ik had 2.7 erop.

• 5 weeks later...
Geplaatst

Waarom levert Garmin deze dan niet uit aan de anderen ? Mijne is een maand geleden gekocht en ik had 2.7 erop.

De mijne (nieuw) kwam dinsdag binnen met versie 4.0.

Geplaatst

Ik denk dat we genaaid worden door Garmin.

FW4.00 is nu op nieuwe GPSr al enige tijd uit maar hij is nog steeds niet te downloaden.

Ik vermoed dat ze de hardware van de nieuwe toestellen veranderd hebben waardoor FW4.00 wel werkt op de nieuwe GPS ontvangers maar niet op de oude.

Een andere verklaring kan ik niet bedenken. Gebruikers van de eerste versie van de O6X0 worden vriendelijk bedankt en Garmin gaat over tot de orde van de dag.

Geplaatst (bewerkt)

....FW4.00 is nu op nieuwe GPSr al enige tijd uit maar hij is nog steeds niet te downloaden. Ik vermoed dat ze de hardware van de nieuwe toestellen veranderd hebben waardoor FW4.00 wel werkt op de nieuwe GPS ontvangers maar niet op de oude.....

Net zoals mijn GPSmap60Cx. Die heeft firmware 4.20 & Gps sw. 2.60m. Deze versie is alleen voor de 60xxx ( uitgebracht na 2009 ) met de gps-chip van MKT i.p.v. SirfIII.

Op de Garmin website is alleen firmware 4.00 te downloaden.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Nou bij mij wel. 4.00 software version. Heb deze net een week in bezit...

[...]

[...]

De mijne (nieuw) kwam dinsdag binnen met versie 4.0.

[...]

FW4.00 is nu op nieuwe GPSr al enige tijd uit maar hij is nog steeds niet te downloaden.

[...]

Voordat ik Garmin een rekening ga sturen voor het onvrijwillig fungeren als tester van soft- én hardware ... wij hebben het hier toch 100% zeker over firmware voor de Garmin Oregon 600, 600t, 650 en 650t?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...