RandoLoup Geplaatst 22 april 2013 Auteur Geplaatst 22 april 2013 Alle caches zijn micro's, maar goed te vinden. Deze container hangt er al meer dan 30 jaar: alle caches uit de serie: film met cachelokatie:
Barry Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Ach, als iemand wil loggen, dan logt hij. Wel of niet gescoort. Soms haal ik de log weg, soms niet. Als er staat ; snel gevonden maar er is geen log in het boekje dan verdwijnt hij. Zo denk ik ook, mensen het is voor de fun. Als mensen aan komen lopen terwijl ik een logje schrijf, dan breng ik het logboekje gerust naar ze toe. Terwijl ze niet zelf de cache gevonden hebben en al helemaal niet in de buurt van de verstopplek zijn. Wat een misdaad he? ;-) Verder de kwestie inzake het loggen vanuit een rolstoel. Als ik begeleider ben en ik rol iemand in de buurt van de cache, dan logt die persoon uiteraard mee. Meegedaan aan het rondje, punt! Mensen wat gaat dit belachelijk ver, het is een spelletje. Wil iemand mijn cache 1000x loggen zonder hem ooit gevonden te hebben, ga je gang! Ieder op zijn eigen manier. 1
MacDD Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Zo denk ik ook, mensen het is voor de fun. Als mensen aan komen lopen terwijl ik een logje schrijf, dan breng ik het logboekje gerust naar ze toe. Terwijl ze niet zelf de cache gevonden hebben en al helemaal niet in de buurt van de verstopplek zijn. Wat een misdaad he? ;-) Idd. Beter samenwerken dan ieder voor zich en god voor ons allen. Kwam dat afgelopen wknd ook nog tegen. Afschermen van de gegevens uit de stash, rolletje helemaal oprollen en terug in de koker doen, liefst eerst nog terug op de plek leggen en meer van dat spul. Echt zielig. En oja, waren wel nederlanders, belgen heb ik dat nog niet zien doen. Zelf heb ik afgelopen wknd voor een groep van een man of 20 (en ik denk dat het minimaal minstens 10 teams waren) hardop de hint voorgelzen die in de stash zat. Was een geweldig zicht. Ik, een sloot ertussen en aan de andere kant 20 man. En het logboekje ging rond. Ik moest er in ieder geval hartelijk om lachen en volgens mij gaat het cachen daar om. Heerlijk ontspannen bezig zijn. En ja, als ik dan zo'n groepje die alles voor zichzelf wil houden heerlijk kan stangen door in hun nek te gaan hangen zal ik dat niet laten.
de kikkers Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Bedankt voor dit verhaal MacDD. Gelukkig nog steeds niet veranderd. Het klinkt echt super fun Was het deze keer België of bij Randoloup?
MacDD Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Bedankt voor dit verhaal MacDD. Gelukkig nog steeds niet veranderd. Het klinkt echt super fun Was het deze keer België of bij Randoloup? Belgie. Murder by Moonlight event.
Vlindertje Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Zeer geslaagd, zo te lezen. Geweldig logje, trouwens ...
MacDD Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Zeer geslaagd, zo te lezen. Geweldig logje, trouwens ... Dank je Vlinder. Maar mijn logje vind ik nou niet zo bijzonder. Heb vaak wel in mijn knar wat ik wil schrijven, maar komt er nooit uit. Ik krijg nooit mijn enthousiasme over. Ik wilde dat ik kon schrijven als Randoloup. Paar weken terug was ik bij hem (samen met T-RAK) en hebben achteraf wat verteld over onze wetenswaardigheden. NU doe ik dat niet meer, ik verwijs gelijk naar de blog van Rando die hij heeft geschreven na ons bezoek. Daar kreeg ik acuut een wow-gevoel van.
technetium Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Zelf heb ik afgelopen wknd voor een groep van een man of 20 (en ik denk dat het minimaal minstens 10 teams waren) hardop de hint voorgelzen die in de stash zat. Ah, was jij dat. Bedankt! Van te voren overkwam ons overigens het volgende: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=efb642d4-3eaf-4e0c-91f6-882a4fcb0f18 Tc
Phoenix-night Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Misschien een beetje off topic: ik wil een T5 cache maken, die alleen gelogd kan worden door mensen die op de plek van de cache geweest zijn. Dus niet 1 persoon die de cache pakt en 30 jojo's zetten alleen maar hun handtekening. Wie weet een tip hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? (Mag ook via PM). PN
Odlaniger Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Moet lukken. De cache moet dan wel aan enkele voorwaarden voldoen. Ga ik even over nadenken.
Odlaniger Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Moet lukken. De cache moet dan wel aan enkele voorwaarden voldoen. Ga ik even over nadenken. Valt nog niet mee, je moet alle logtrucs uitsluiten. Ik denk door.
MacDD Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 (bewerkt) Logrol vastnagelen aan het T5 object. Klinkt absurd, maar is te doen. Ringmap met ketting aan munitiekist die vast zit aan boom. Bijv, Van te voren overkwam ons overigens het volgende: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=efb642d4-3eaf-4e0c-91f6-882a4fcb0f18 Als het haar humor was, geweldig. Als het was om dwars te zitten, zielig. 22 april 2013 bewerkt door MacDD
Wuppie1976 Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Misschien een beetje off topic: ik wil een T5 cache maken, die alleen gelogd kan worden door mensen die op de plek van de cache geweest zijn. Dus niet 1 persoon die de cache pakt en 30 jojo's zetten alleen maar hun handtekening. Wie weet een tip hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? (Mag ook via PM). PN Niet iedereen is gecharmeerd van voorwaarden bij het loggen, maar wellicht kun je met als voorwaarde een foto van de logger op een bepaalde positie/locatie unieke logs per team bereiken.
MacDD Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 Misschien een beetje off topic: ik wil een T5 cache maken, die alleen gelogd kan worden door mensen die op de plek van de cache geweest zijn. Dus niet 1 persoon die de cache pakt en 30 jojo's zetten alleen maar hun handtekening. Wie weet een tip hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? (Mag ook via PM). PN Niet iedereen is gecharmeerd van voorwaarden bij het loggen, maar wellicht kun je met als voorwaarde een foto van de logger op een bepaalde positie/locatie unieke logs per team bereiken. Is niet meer toegestaan. Mag log niet weigeren zonder foto. Naam in rol is naam in rol.
Odlaniger Geplaatst 22 april 2013 Geplaatst 22 april 2013 (bewerkt) MacDD zei: Logrol vastnagelen aan het T5 object. Klinkt absurd, maar is te doen. Ringmap met ketting aan munitiekist die vast zit aan boom. Heeft geen zin. Eén persoon kan dan alsnog alle namen in het boekje schrijven. Wuppie zei: Niet iedereen is gecharmeerd van voorwaarden bij het loggen, maar wellicht kun je met als voorwaarde een foto van de logger op een bepaalde positie/locatie unieke logs per team bereiken. Die had ik ook bedacht, maar dat mag dus niet zie ik net. 22 april 2013 bewerkt door Odlaniger
Aanbevolen berichten