Team Tabak Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Wij hebben banden met het Kabinet.... Goed ingelichte bronnen hebben ons ook verteld, dat men zoekt naar een Staatssecretaris voor geocachingszaken. Voorwaarde is, dat je auto niet geel mag zijn, je buikomvang onder de 120 cm moet zijn, je niet over databases mag beschikken, je geen events hebt bezocht, je niet in de buurt van Eindhoven mag wonen of verblijven, je geen café's bezoekt en al helemaal niet drinkt, je maximaal 2 caches per sessie doet en je zinnige, bij voorkeur van humor doordrenkte logjes schrijft van tenminste 150 woorden per logje. Ik heb mijn souffleur reeds verteld, dat een dergelijke figuur (man of vrouw) niet binnen het geocaching.nl platform gevonden kan worden..... Je moet beter opletten. Ik voldoe aan alle voorwaarden! Jij was toch ooit enthousiast cafébezoeker op dit forum? Of vergis ik mij..... :-)
de kikkers Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Neen Team Tabak, je vergist je niet!Foei Od! De rest van onze cachecarriere staan we als kroegtijgers bekend! Ik zou je bijna een ouzootje aanbieden. Bijna hoor, niet helemaal.
Odlaniger Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Dat is een beetje off-topic Kikker. Zomaar Extra Hints over mijn virtuele cafébezoek verspreiden. On topic: ook ik speel het spel op mijn manier.
Linkalovers Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 On topic: ook ik speel het spel op mijn manier. Oké, dan doe je een stapje terug........ en kombineer je beide. Od de 2de
Odlaniger Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Wie was de eerste dan? On topic: even kijken waar dit draadje over gaat.
Odlaniger Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Kanterbaby, ik ken je niet. Maar een hint is nooit weg.
De kantersbabes Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Ik stuur je wel een pm, anders weet iedereen het en dat is onsportief.
Odlaniger Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Zoals ik zei, ook ik speel het spel op mijn manier. Maar wel eerlijk, geen oplossingen vragen. Voorbeeld van een log voor een mysterie cache die ik op een alternatieve manier heb opgelost. Een uitdagende opdracht, die des te meer voldoening geeft als je hem hebt uitgevoerd.De afgelopen dagen veel vlieguren gemaakt, maar de landingsbaan gaf zich niet zomaar prijs. Zal wel door het mistige weer komen. Vandaag weer een tijdje rondgecirkeld en toen ten einde raad maar op de automatische piloot gaan vliegen. En die had meer ervaring dan ik, hij zette mij netjes neer op het einde van de baan. Daar was het aardig druk, ik heb drie piloten zien stoppen om nou juist daar hun blaas te legen. En daar sta ik dan op een vreemde plek zogenaamd mobiel te bellen, opvallen deed ik toch al. Een behulpzame stewardess met een mooie ketting om wees mij de Black Box en toen op mijn tweewielig stadsvliegtuigje verder getaxied naar de geheime plek. Daar was het gelukkig een stuk rustiger, geen grondpersoneel, en zo kon ik onbespied met een voldaan gevoel mijn naam in het gastenboek schrijven.TFeen perfecteC!
Linkalovers Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 (bewerkt) Een......schrijven. Sh*t.....is ie weer ontsnapt, op zijn driewieler???? Een duidelijk voorbeeld van een pilletje te weinig of een drankje te veel....ik zal Dennenoord wel even bellen 16 april 2013 bewerkt door Linkalovers
Linkalovers Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 (bewerkt) Sh*t.....is ie weer ontsnapt, op zijn driewieler???? Een duidelijk voorbeeld van een pilletje te weinig of een drankje te veel Ik hou niet van pilletjes. Dan blijft er maar 1 optie over..... Daderprofiel: Wanneer ben je verslaafde GeoCacher? GeoCacher ben je niet van de één op de andere dag. Dat is een proces van jarenlang ‘oefenen’. De term GeoCacher wordt gebruikt voor iemand die verslaafd is aan Geocaching. Bij deze verslaving is iemand geestelijk en lichamelijk afhankelijk van een plastic bakje. Geestelijke afhankelijkheid Geestelijke afhankelijkheid betekent dat je het gevoel hebt, niet zonder een petling te kunnen. Je cached vaker of meer dan je wilt, maar het lukt je niet om minder te cachen. Je bent dan oa. de controle over je Gps kwijt. Lichamelijke afhankelijkheid Lichamelijke afhankelijkheid betekent, dat je ontwenningsverschijnselen krijgt na het uitzetten van je Gps. Het gaat dan bijvoorbeeld om zweten en trillen. Zodra je weer zoekt, verdwijnen de ontwenningsverschijnselen en voel je je weer in orde. Dat maakt stoppen zo moeilijk. Daarnaast gaat lichamelijke afhankelijkheid over tolerantie: je hebt steeds meer punten nodig om bepaalde gewenste effecten van te voelen, zoals de roes van een eindcache. Iemand die zoveel cached dat hij of zij geestelijk en lichamelijk afhankelijk is, kan in de volksmond GeoCoList genoemd worden. 16 april 2013 bewerkt door Linkalovers 1
de kikkers Geplaatst 16 april 2013 Geplaatst 16 april 2013 Mooi, héél mooi Linka Verslavingszorg kan aan het werk, denk ik.
Aanbevolen berichten