Spring naar bijdragen

93X Dubbel 5* Te Loggen


barny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Eindhoven ligt bij die bijzondere cache die Bedevaartcache 3 heet (binnenkort bij gc.com). Ik geef geen linkje, want de forumtrol staat te trappelen om te gillen dat GEOWOLF weer reclame maakt voor zijn eigen 'clubje', maar Google is your friend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlindertje: Ik heb me reeds meerdere malen behoorlijk verbaasd over uitlatingen van uw kant. Nu snap ik niet precies wat c.q. wie u bedoelt met "forumtrol" Graag een kleine uitleg zodat wij het beter kunnen begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kwaliteitscache, met toestemming, nou daar kan je wel reclame voor maken hoor!

Kijk eindelijk goede, positieve berichten van het wolfje, hij kan het wel positieve bijdragen leveren, alleen jammer dat hij meteen ook weer van zich af bijt.

Maar misschien mag ik samen met OD en Kikker wel met je mee lopen.



@kikker, die trol schijn ik te zijn. (draadje ....... weet ik veel).

Vlinder wil geen tegenspraak m.b.t. zijn cache visie/ opvatting en vind het vervelend dat hij niet onder andermans naam meer kan schrijven op het forum, en daarom ben ik een trol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Maar er is wel bereikt dat de 'opponenten' over een poosje gezamenlijk naar Eindhoven komen om daar - al discussiërend - een heerlijke en héél bijzondere cache te doen (en daarna biefstuk met champignons te eten).

 

 

Ok, die staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...