guus&mary Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Ik heb al 2 x geprobeerd om met een Mastercard mijn lidmaatschap te verlengen. Doe ik wat verkeerd? Ik klik gewoon op verlengen en volg de instructies, er is ook niets van mijn card afgeschreven.
wirholt Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Je geeft heel weinig informatie en mijn glazen bol is in reparatie, dus ik moet gaan raden. Er zijn denk ik vier mogelijkheden: 1) Je Mastercard is niet goed. 2) De website werkt niet goed. 3) Je Internet browser, je PC, of je netwerk is niet goed. 4) Jij doet iets niet goed. Ad 1) Controleer de Mastercard. Kun je nog wel andere betalingen ermee doen? Zo niet, vraag een nieuwe. Ad 2) Als niemand anders er last van heeft, dan zit het probleem niet hier. Anders geduld hebben tot het gerepareerd is. Ad 3) Probeer andere webbrowsers eventueel op een andere computer in een ander netwerk. Ad 4) Lees de instructies nog eens goed. Lukt het niet, vertel dan exact wat je hebt gedaan, tot hoever je kwam en waaruit je concludeert dat het fout gaat. Dan kan een ander helpen.
de-fam Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Anders doe je het toch via de geocachingshop.....http://geocachingshop.nl/groundspeak/groundspeak-premium-membership-c-734.html
Lighthouse777 Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Vorig jaar en ook dit jaar lukte het bij mij ook niet. Via een medecacher een jaar als gift gekregen, maar dit betekent wel dat er voor een maand dubbel is betaald. Vorig jaar ging het wel goed. Nu een maand geleden een ticket aangemaakt, maar tot nu toe niets gehoord. Een maand is niet zo erg natuurlijk, maar het hoort niet zo. Je bent dus niet de enige met problemen.
Linkalovers Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 (bewerkt) Anders doe je het toch via de geocachingshop.....http://geocachingshop.nl/groundspeak/groundspeak-premium-membership-c-734.html Volgens mij heb ik 'em ook via de shop gekocht en betaald via/met Ideal. Volgens mij, gaat het nieuwe abbo pas in als de oude is verlopen. 28 maart 2013 bewerkt door Linkalovers
guus&mary Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Geplaatst 28 maart 2013 Mijn lidmaatschap was op 3 maart afgelopen. Mijn pas is niet verlopen alle andere betalingen gaan goed. Misschien eens op een andere PC proberen en anders via Geocache shop. Bedankt voor het meedenken ik ga het verder uitproberen.
Lighthouse777 Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Het nieuwe abbo moet ook verlengd worden en er staat ook duidelijk vermeld dat het aansluitend zal zijn, ook als het een gift is. Dit jaar is het dus anders gegaan, ik weet ook niet waarom.
hooningkorf Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 ook ik moest mijn abbo vernieuwen. nu net met credit kaart gedaan en alles ging prima geen problemen
Linkalovers Geplaatst 29 maart 2013 Geplaatst 29 maart 2013 (bewerkt) ook ik moest mijn abbo vernieuwen. nu net met credit kaart gedaan en alles ging prima geen problemen @Hooning: Het verbaast me, dat de verlenging is gelukt. Ik heb geen verzoek gezien.... 29 maart 2013 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden