Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dit is toch geen trail?

Een trail vind ik persoonlijk een reeks van caches die in afstand niet te ver van elkaar liggen.

Zoals deze in spanje van ongeveer 1000 stuks: http://coord.info/GC2X83C

Deze hebben we vorig jaar oktober helemaal gefietst. Met volledige bepakking op een gewone fiets zijn we 16 dagen onderweg geweest en genoten!! WOWW.... wat een prachtige tocht was dit!!!

Geplaatst

Deze hebben we vorig jaar oktober helemaal gefietst. Met volledige bepakking op een gewone fiets zijn we 16 dagen onderweg geweest en genoten!! WOWW.... wat een prachtige tocht was dit!!!

Jullie team naam zegt genoeg na zo'n tocht :wistling:

Geplaatst

Dit is toch geen trail?

Een trail vind ik persoonlijk een reeks van caches die in afstand niet te ver van elkaar liggen.

Zoals deze in spanje van ongeveer 1000 stuks: http://coord.info/GC2X83C

Dat is wel echt mooi, dan heeft zo'n megatrail toch echt wel wat uitstraling. Maar in 16 dagen moet je met de stippen toch ook een heel eind kunnen komen... Het uitSTIPpelen van de route zal echter wel wat meer tijd kosten.

• 2 months later...
Geplaatst (bewerkt)

ik had alleen op de kaart gekeken en zag dat er maar aantal naast elkaar lagen. Maar zag niet dat het een serie is door Duitsland

Met een trail denk ik eerder aan meerdere caches gelijk achter elkaar.

bewerkt door jefmen
  • 2 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Op 31 augustus werd in Denemarken een nieuwe trail gereleased.

De trail bestaat uit 2159 caches en is 909km lang.

26 cache-owners hebben hieraan één jaar lang gewerkt.

DK Power Trail Cache

DK-POWER.jpg

bewerkt door DanPan
Geplaatst (bewerkt)

Ondanks dat ik het een knappe prestatie vind van de betreffende CO's.

Ondanks dat er vast en zeker caches liggen op mooie en interessante plekjes.

Ondanks dat er waarschijnlijk wel leuke en mooie caches zijn geplaatst.

Ondanks.....alles....

Kan ik maar 1 woord bedenken: volgeplempt :crybaby:

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Ik sta paf.

Ik kan me nog herinneren dat in de guidelines iets stond van "leg niet iedere 161 meter een cache omdat het kan."

Maar goed, het wachten is slechts op de overtreffende trap.

Volgens Murphy zal die snel online komen.

In de listing zie ik trouwens het volgende:

"Please also perform minor on site service, new tape, new magnets, dry log sheets, new clean log sheets. Such stuff most people have with them."

Dat lijkt erg veel op een elders op dit forum genoemde omschrijving van een "echte" geocache, immers je moet als treasurehunter flink wat ruilmateriaal bij je hebben om de serie in stand te houden.
Of heb ik dat ruilaspect nu verkeerd begrepen :wink2:

Greetz Bloodwoosj

• Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...