de kikkers Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 (bewerkt) Dankjewel Blood. Deze post zullen de forumlezers waarderen Ik ben blij dat familie er is. Bij Brouwer tours krijgen we zéker korting. Let's go Danmark! 4 september 2013 bewerkt door de kikkers
mmjjt Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 Ik ga zeker mee met de tour, dat avontuur wil ik wel aangaan. Nu nog het juiste gezelschap. Kikker en Brouwertjes zijn jullie van de partij? En voor die meneer met het Noorse kapsel, blijf maar lekker thuis, vooral niet over de grens kijken, want voor je het weet wil iedereen in jou cachelandje wonen []
brouwertjes Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 Bus kan natuurlijk geregeld worden. Wanneer is de planning?
mmjjt Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 Herfst vakantie? Als er nog geen sneeuw ligt, misschien iets kleiner busje. Zes a zeven man, gezellig!
team nessa Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 Ik ga mee als die azijnzeikerds die overal tegen zijn maar thuisblijven
Team Professor X Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 (bewerkt) Dit is pas handig, hoef je helemaal niet meer uit te stappen en na afloop gooi je alles op een hoop. Handig voor de rest, scheelt kilometers. En azijnzeikerd? Hmm, ken wel kruikenzeikerd, levert nog wat op ook 4 september 2013 bewerkt door Team Professor X 2
barny Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 spring op en neer klapt met de handjes in de lucht, wijst met mijn knuisjes naar mij zelf en schreeuwt om het hardst Ik wil ook mee, ik wil ook mee. lijkt me prachtig met 50 man in de bus charteren enkele ADHDers (enkele hebben zich al aangemeld zie ik) waarvan we natuurlijk hun dagelijkse ritalin hebben ontnomen die jumpen als enige elke keer in en uit de bus zij stempelen met de hiervoor ontworpen stempel de logrol en we gaan met z'n alle weer 161 meter verder met de bus, is de ene ADHDer na ongeveer 1000 kokers uitgevlamt werpen we hem als oudvuil ergens in een bushoek en laten we de andere ADHDer uit de verzameling los, en dat alle kokers en wat er zo nog meer onderweg mee te graaien is #Topdag het schouwspel staat al op mijn netvlies. count me in , ik neem cola mee Barny 1
mmjjt Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 @Barny Dus jij rijd, en als jij dan ook de batchlogjes regelt in één of andere database is het online loggen ook meteen geregeld.
barny Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 ik zit natuurlijk achterin, waar alle gezellige mensen zitten, zwaar aan de cola de tb doos en het eventlogboekje te bewaken een zware en verantwoordelijke taak, ik weet het, maar heb het graag voor de Nederlandse geocachecommunitie best over Barny
brouwertjes Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 En op iedere koker plakken we een munzee sticker. Komt barny ook nog eens van de achterste rij af. :-)
BigFurryMonster Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 Knap werk om de 'terreinbeheerder' van dat eiland te overtuigen zijn landschap vol te mikken met plastic.
Vlindertje Geplaatst 5 september 2013 Geplaatst 5 september 2013 De bedenkers van het Deense rondje zwerfvuil hebben zich waarschijnlijk laten inspireren door het échte plastic eiland.
de kikkers Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 (bewerkt) Odlaniger heeft mij gevraagd het volgende bericht te plaatsen, aangezien hij zelf een schrijfban heeft. “Ik meld mij af voor de georganiseerde misdaad in Denemarken, aangezien ik vrees dat het gepeupel van hun zuiderburen er voor gaat zorgen dat in Legoland de onderste steen boven komt om in Danish Blue-letters hun naam achter te kunnen laten. Maar ik meld mij ook af op het forum. Ik heb tot eind september een schrijfban vanwege off topic gezwets. Bij navraag blijkt dat beledigen en eindeloos herhalen wel wordt toegestaan, maar een off topic grap gaat echt te ver. Contact met beheerder en moderator levert slechts een naar elkaar verwijzing op. Van het cachje naar de muur. Ik heb echter geen enkele behoefte om te wachten tot eind september om dan “dank je wel” te zeggen omdat ik weer mag posten met inachtneming van het feit dat ik op mijn woorden moet letten. Iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij vernederend vindt. Ook ik. Van de gelegenheid gebruik makend, wil ik 90 % van de forumbezoekers bedanken voor de prettige contacten, de wijze lessen en het taalkundig amusement. Mij is inmiddels gebleken dat contacten via PM dikwijls veel prettiger zijn. Minder façades, mens tot mens.” Odlaniger heeft mij gevraagd het volgende bericht te plaatsen, aangezien hij zelf een schrijfban heeft. “Ik meld mij af voor de georganiseerde misdaad in Denemarken, aangezien ik vrees dat het gepeupel van hun zuiderburen er voor gaat zorgen dat in Legoland de onderste steen boven komt om in Danish Blue-letters hun naam achter te kunnen laten. Maar ik meld mij ook af op het forum. Ik heb tot eind september een schrijfban vanwege off topic gezwets. Bij navraag blijkt dat beledigen en eindeloos herhalen wel wordt toegestaan, maar een off topic grap gaat echt te ver. Contact met beheerder en moderator levert slechts een naar elkaar verwijzing op. Van het cachje naar de muur. Ik heb echter geen enkele behoefte om te wachten tot eind september om dan “dank je wel” te zeggen omdat ik weer mag posten met inachtneming van het feit dat ik op mijn woorden moet letten. Iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij vernederend vindt. Ook ik. Van de gelegenheid gebruik makend, wil ik 90 % van de forumbezoekers bedanken voor de prettige contacten, de wijze lessen en het taalkundig amusement. Mij is inmiddels gebleken dat contacten via PM dikwijls veel prettiger zijn. Minder façades, mens tot mens.” Od: Persoonlijk: zal ik je hier gaan missen! Zónder jou, is het alwéér, een stuk minder zonniger! Maar: we zijn een hechte groep! We blijven zéker contact houden! Od: Persoonlijk: zal ik je hier gaan missen! Zónder jou, is het alwéér, een stuk minder zonniger! We weten allemaal dat stamgasten een hechte groep is, die contact met elkaar blijft houden. Persoonlijk: zal ik je hier gaan missen! Zónder jou, is het alwéér, een stuk minder zonniger! 6 september 2013 bewerkt door de kikkers
gluppie Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 Aangezien ik zie dat Od wel mee kan lezen, wil ik, ondanks dat dit off-topic is, wel aangeven dat ik dit persoonlijk weer heel erg jammer vind. Juist een keer een grap tussendoor relativeert de soms wel erg serieuze discussies. Wat ik ook al bij MacDD aangaf: ik heb het nooit als storend of irritant ervaren. 1
Team Professor X Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 Moet ik dit nu 1, 2 of 3 keer lezen? Maar wel vreemd dat Odje niet meer mee mag spelen.........nog vreemder dat het hier ineens weer serieus geworden is. Lijkt me geen goede ontwikkeling.........ik heb nog steeds het idee dat veel personen niet goed tussen de regels door kunnen lezen, of in ieder geval lezen wat er niet staat! Maar goed, het is van alle tijd....er zijn al -tig personen opgekomen en weer ondergegaan op dit forum. Ruzies, onbegrip en irritaties....alle menselijke zaken komen voorbij. Terecht of niet terecht......tja, dat is persoonlijk en voor de man/vrouw aan de moderatieknop!
Aanbevolen berichten