nokki Geplaatst 17 maart 2013 Geplaatst 17 maart 2013 Hi allemaal, Is er iemand die mij kan uitleggen. hoe ik een Noord-coord in WGS en een E-coord in RD kan converteren naar alles WGS??? Conversie tools accepteren niet 2 verschillende systemen. bij voorbaat dank
MacDD Geplaatst 17 maart 2013 Geplaatst 17 maart 2013 (bewerkt) wgs converteren naar wgs? Maar geef gewoon een fake N-RD in en het echte E-RD en je hebt het. 17 maart 2013 bewerkt door MacDD
bas & noortje Geplaatst 17 maart 2013 Geplaatst 17 maart 2013 Pocket Geocaching Tools, kan dit eenvoudig voor je doen, geef de halve coordinaten in en hij rekent hem zo voor je om. http://www.pgct.nl/ gratis programma en werkt perfect. 1
amts Geplaatst 17 maart 2013 Geplaatst 17 maart 2013 (bewerkt) maak een nieuw coordinaat in je GPS vul eerst de gegeven WGS84 gegevens in en druk op OK zet de GPS in RD ga naar je coordinaat en vul de andere gegevens in druk weer op OK zet de GPS weer op WGS84 en zie daar je volledige coordinaat in WGS84 succes! 17 maart 2013 bewerkt door amts
Diederikus Geplaatst 2 april 2013 Geplaatst 2 april 2013 maak een nieuw coordinaat in je GPS vul eerst de gegeven WGS84 gegevens in en druk op OK zet de GPS in RD ga naar je coordinaat en vul de andere gegevens in druk weer op OK zet de GPS weer op WGS84 en zie daar je volledige coordinaat in WGS84 succes! Dat had ik moeten weten vóórdat ik aan het wilgenreservaat begon!
Draghkar Geplaatst 23 april 2013 Geplaatst 23 april 2013 en wat nu als mijn gps nu geen RD kent? hoe voeg doe ik het dan? Ja.. ik gebruik nog steeds mijn Geko 101, en hij werkt nog geweldig, maar RD zit er niet in.. of heeft iemand een idee hoe ik RD kan toevoegen aan mijn 101?
antarctica Geplaatst 23 april 2013 Geplaatst 23 april 2013 Garmin Geko 201 Do the following: Mainmenu, Setup, Units, Position Format (set to Dutch), Map Datum (set to Dutch). That is all. As told before: Position FRMT and Map Format go together. The software version in the Geko (juli 2003) does not allow a format different from 'Dutch' when the position format is set to Dutch. Antarctica
Aanbevolen berichten