Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Maar brouwertjes, jij solliciteert naar het predikaat authentieke cacher! Want dat zijn toch mensen die uptraden, als dank aan de plaatser? Dat had ik niet achter je gezocht ... chapeau.

Domi, ik wist niet dat Van Gogh ook verdienstelijk schaakte ;)

Geplaatst

Nee hoor ik solliciteer nergens naar. Ik houd er niet van om in een ''hokje" geplaatst te worden. Verbazingwekkend trouwens dat je dat niet achter mij gezocht hebt.

Geplaatst

Brouwertjes, ik ben het niet met je eens.

De cache was niet in slechte staat.

Keurig droog logboek. Nog plaats zat.

Op goede wijze verborgen.

En dat de goodies aan aanvulling toe zijn, vind ik zeker niet alleen de zaak van de owner.

Wat niet wegneemt dat het erg fijn was om zo'n échte schat te vinden! !!!

Bedankt nog!

• Top! 1
Geplaatst

Sorry brouwertjes, nu je het zo schrijft weet ik eigenlijk niet goed wat voor beeld ik moet hebben bij iemand met > 10000 founds ... zal de indoctrinatie wel wezen.

Domi, ik denk dat het er niet om gaat of de VG-cache echt slecht onderhouden was. Van een C O met een uitgesproken mening mag je imho een cache met voorbeeldfunctie verwachten, vooral als je weet dat de doos bij wijze van spreken om de hoek ligt waardoor onderhoud een fluitje van een cent is.

Mijn eigen normen voor mijn eigen cache (vroeger caches) zijn in ieder geval hoger. De Action heeft lang een heel goede klant aan mij gehad. Zoals iedere cacher weet is het vinden van een verzorgde doos met leuke goodies aan het eind geen noodzaak maar wel de kers op de taart. Vind je als C O dat jouw cache vergeleken kan worden met een lekkere taart dan zorg je dus voor een kers.

Geplaatst

Zo is het maar net, van die kers op de taart :thumbup:

Vanmiddag in de bossen van Tilburg nog een leuke piraten multi gedaan met de kids en een goed gevulde cache gevonden.

Een echte kers dus :thumbsup:

Geplaatst

Nu kan het gebrek aan aanvulling en onderhoud ook een oorzaak hebben natuurlijk.

Djoekster, welke hebben jullie bezocht? Bossen bij Tilburg?

Net aan de dis gezellig met Barny en Sivota mogen keuvelen, behalve de appelmoes en de aardbei miste er niets, topdag gehad :-)

Geplaatst

Eerlijk gezegd ben ik wat betreft aanvulling en onderhoud meestal reactief. Zolang ik uit logjes niet lees dat er iets aan de hand is, pleeg ik geen onderhoud. Ik ga niet na iedere found kijken of de cache er nog netjes bij ligt. Wanneer een cacher de doos niet goed sluit en een andere cacher vindt de dag erna de doos met natte inhoud, dan kan hij mij geen slecht onderhoud verwijten.

Mocht ik echter toch in de buurt zijn, dan ga ik wel eens controleren.

Geplaatst

Och Od, dat is nu juist het handige van een cache om de hoek, dat je in de buurt bent. In het vlinderseizoen leg ik mijn hardlooprondje lekker door het bos waar de route ligt. Mooie loopafstand in een mooie omgeving en zo blijft de route mét tussenpunten tiptop in orde. Gewoon, omdat ik dat leuk vind, perfectionist hè. Er zijn al zoveel caches met doosjes rotzooi aan het eind, je moet iets doen om op te vallen.

Natuurlijk ben je als zoeker medeverantwoordelijk voor de spullen onderweg en aan het eind maar de regie ligt toch echt bij de plaatser.

En om on topic te blijven, als alle onderdelen van je cache 100% in orde zijn, heb je meer kans op tevreden vinders en dus een mooie log!

Geplaatst

Nu kan het gebrek aan aanvulling en onderhoud ook een oorzaak hebben natuurlijk.

Djoekster, welke hebben jullie bezocht? Bossen bij Tilburg?

Net aan de dis gezellig met Barny en Sivota mogen keuvelen, behalve de appelmoes en de aardbei miste er niets, topdag gehad :-)

De piraten van Berkenrode

Was een geslaagde middag

Geplaatst

Al mijn caches om de hoek vergden veel onderhoud en heb ik gearchiveerd. Misschien hebben mysteries die leiden naar een oppikker het meest te lijden. De vijf die nu nog beschikbaar zijn hebben nauwelijks onderhoud nodig en krijgen regelmatig leuke logjes.

Geplaatst

Citaten uit een mooie log:

"Binnen no-time waren de eindcoördinaten doorgemaild."

en:

" Gelukkig is de eindformule van dusdanig kaliber dat iedereen met tenminste een hersencel meer dan een garnaal deze binnen 20 seconden
kan kraken dus met de zelf uitgerekende coördinaten op pad."

Dat is het echte cachen, gewoon schijt hebben aan de cache-eigenaar en aan de culturele waarde van de Multi. Maar eerlijk is eerlijk, wel een uitgebreide log, maar daar zal de cacher zijn redenen voor hebben gehad. Een authentiek puntje gescoord!

Sorry mod, ik ben Od.

• Top! 1
Geplaatst

Mocht ik ooit in Nuenen komen, en die kans is nu groter, dan zal ik alle plekken bezoeken die mij herinneren aan de schilder die ik vanaf mijn 14de heb bewonderd. En ik zal mijn mooiste log schrijven tot dan toe.

Natuurlijk heb ook ik de eenvoudige puzzel reeds opgelost, al had ik er iets meer dan 20 seconden voor nodig. Vanaf de aangegeven parkeerplaats naar de schat is het x,7 km rijden.

Ik heb nog wel vragen, maar die stel ik morgen via een PM.

• Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...