Team Aragorn Geplaatst 16 maart 2013 Geplaatst 16 maart 2013 Ik zit dus andersom. Hier heeft SBB heel veel land. Mag bijna niks op. Had laatst gevraagd om een CiTo te organiseren, doen we gelijk iets aan een stuk bos. Afijn, info mee, vraag mee, en meer van dat spul. Is al lang geleden. Moet nog steeds antwoord krijgen, ook op herhalingsmails niks gehoord. En ja, het adres is goed en meer van dat spul. Ze wil denk ik niks van me weten. Zal me lastig vinden omdat ik jaarlijks probeer iets op hun terrein te mogen. Als ik nu nog eens een boomcache plaats heeft ze gelijk een plekje. Als SBB bij jou in de buurt zoveel land heeft, is er vast wel een gebied waar vrijwilligerswerk gedaan wordt op de Natuurwerkdag (eerste zaterdag in november). Laat je een keer van je goeie kant zien en schrijf je dan in! Sowieso lekker nuttig een dag buiten aan het werk, en de boswachter krijg je er gratis bij. Ik weet wel een goed gespreksonderwerp voor tijdens de koffiepauze 2
MacDD Geplaatst 17 maart 2013 Geplaatst 17 maart 2013 Zo kom je ook aan de 2M. Je plaatst een cache en een paar dagen later gaat hij weer in het archief omdat je een leuke multi wilt plaatsen. Vreemde is, CO is al jaren bezig met cachen; http://coord.info/GC47DXE Kijk, bij mij in de buurt gaan ze gewoon het archief in omdat er geen toestemming is van de boer om over zijn land te lopen
barny Geplaatst 17 maart 2013 Geplaatst 17 maart 2013 en dat alles kan en mag gewoon maar zonder enige restrikties van broedertje #groundspeak die vind alles goed door hun zelf opgelegde regels mogen gewoon naast je neergelegt worden als het maar geld opleverd daat draait het tegenwoordig om Barny
Team Aragorn Geplaatst 17 maart 2013 Geplaatst 17 maart 2013 Een tradi in het archief om er een multi voor in de plaats te leggen? Kan ook gewoon landjepik zijn: zorgen dat de plek al bezet is zodat niemand naders iets legt.
Wuppie1976 Geplaatst 18 maart 2013 Geplaatst 18 maart 2013 (bewerkt) Jullie actie voor de opschoning wordt enorm gewaardeerd, er komt steeds minder plek voor multi's. Als je ziet hoeveel caches er het afgelopen weekend (+/- 40) in Nederland online zijn gekomen en hoeveel daarvan er multi's zijn, maar liefst 3...... Jammer hoor! 18 maart 2013 bewerkt door Wuppie1976 2
Flaker91 Geplaatst 18 maart 2013 Geplaatst 18 maart 2013 Jullie actie voor de opschoning wordt enorm gewaardeerd, er komt steeds minder plek voor multi's. Als je ziet hoeveel caches er het afgelopen weekend (+/- 40) in Nederland online zijn gekomen en hoeveel daarvan er multi's zijn, maar liefst 3...... Jammer hoor! Wuppie, een paar vragen: - Hoeveel mysteries waren erbij? - Hoeveel strooikokertjes zaten er tussen die 40? Als er van de 30-35 tradi's nou eens 5-6 Dalamots/BFM's tussen zaten, zou ik het nog niet heel erg vinden
Vlindertje Geplaatst 18 maart 2013 Geplaatst 18 maart 2013 Als de paus morgenvroeg een ton heeft bijgeschreven op mijn bankrekening zou ik dat niet heel erg vinden. En die kans is toch aanmerkelijk groter dan dat er tussen de laatste 30-35 tradi's 5-6 Dalamots/BFM's zitten. 1
Odlaniger Geplaatst 18 maart 2013 Geplaatst 18 maart 2013 Sorry Vlinder, beide uitgesloten. Was getekend, Odlaniger de Eerste.
Wuppie1976 Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 Jullie actie voor de opschoning wordt enorm gewaardeerd, er komt steeds minder plek voor multi's. Als je ziet hoeveel caches er het afgelopen weekend (+/- 40) in Nederland online zijn gekomen en hoeveel daarvan er multi's zijn, maar liefst 3...... Jammer hoor! Wuppie, een paar vragen: - Hoeveel mysteries waren erbij? - Hoeveel strooikokertjes zaten er tussen die 40? Als er van de 30-35 tradi's nou eens 5-6 Dalamots/BFM's tussen zaten, zou ik het nog niet heel erg vinden Nou Flaker, komt ie! Van vrijdag 15 t/m zondag 17 maart zijn er 70 caches geplaatst: - 38 traditionals (waarvan 33 micro of klein) - 18 mysteries - 7 events - 7 multies
barny Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 hoeveel van die 18 mysteries zijn van het formaat micro of kleijner? hoeveel van die 7 multy's zijn van het formaat micro of kleijner? Barny
MacDD Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 @barny Hoe ligt je boot erbij? Ik reis donderdag van Utrecht naar Eindhoven, kom dus ergens in de buurt.
barny Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 ergens in de eerste twee weeken van April ben ik voornemens allemaal bootcaches in Nederland te bezoeken en ook mijn lost place cache in de betonnen boot dus "wanneer" is een ruim begrip Barny
Wuppie1976 Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 hoeveel van die 18 mysteries zijn van het formaat micro of kleijner? hoeveel van die 7 multy's zijn van het formaat micro of kleijner? Barny Hallo Barny, 2 van de 7 multi's zijn formaat klein of micro 13 van de 18 mysteries zijn formaat klein of micro
Flaker91 Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 hoeveel van die 18 mysteries zijn van het formaat micro of kleijner? hoeveel van die 7 multy's zijn van het formaat micro of kleijner? Barny Hallo Barny, 2 van de 7 multi's zijn formaat klein of micro 13 van de 18 mysteries zijn formaat klein of micro Nja, in ieder geval wat multies van formaat. Toch jammer van het percentage kleine caches. :<
barny Geplaatst 19 maart 2013 Geplaatst 19 maart 2013 daarmee het bewijs leveren dat mensen die moeite doen om een multy te maken ook beter nadenken over de grote van de cache die ze plaatsen Barny
Aanbevolen berichten