Spring naar bijdragen

Even drammen.


Aanbevolen berichten

Nav, de poll in het tweede opgestarte lijntje over de microcaches, waarin een enkeling die er niet van houdt het nodig vindt om zijn mening door te drammen - niet mijn mening dus!- dacht ik :

 

Wat hij kan kan ik ook!

 

Eigenkijk kan iedereen wel een onderwerp bedenken dat hem niet aanstaat!

 

Dus laten we maar en masse polletjes gaan bedenken. :thumbup:

 

Of moeten we het een beetje zinnig houden.

 

Vandaar twee polls van mijn hand, die je eigenlijk vooral als satire moet beschouwen!! :ph34r:

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jaja, gecaramba vriend! Je start een poll, nu blijkt (op dit moment) meer dan 50% niet zo enorm achter de micro's te staan, en nu doe je het af met doordrammen, gezever, en een satire op je eigen poll.

Beetje doorzichtig, niet waar? Maar, zolang jij er lol in hebt, en ik ook, vind ik alles goed.

 

Ik voel wel wat voor een poll of dit soort polls wel zinvol zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaaa please mag ik even ......

 

Als we nu al een pol gaan maken als mensen zich persoonlijk aangevallen voelen denk ik toch dat we ergens niet goed bezig zijn ..........

 

De pol over de micro's is zinvol, dat blijkt en als hieruit blijkt dat de micro's niet in geocache land thuis horen denk ik toch dat men eerst eens bij zich zelf te raden moet gaan ipv hun gal te spuwen op dit forum.

 

En satire daar hebben we geloof ik tv voor.........

 

Laten we het forum gebruiken daar waar het voor bedoeld is, als uitwisselings medium voor informatie dus, en niet om elkaar zwart te maken.

 

Maw doe de rest van geocachend nl een lol en hou op met deze onzin Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaaa please mag ik even ......

 

hou op met deze onzin Geopatra.

Jij mag :cry:

 

Hebben jullie geen Ignore knopje. Ik gelukkig wel :blush:

Ik weet Den Bosch niet eens meer te liggen wat geocaching betreft. (Offtopic, zakelijk kom ik er dagelijks en heb daarna best tijd om te cache)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm beetje flauw hoor, geopatra. Ik heb in de poll gevraagd om weloverwogen en onderbouwde meningen. Is dát misschien het gedeelte waarmee je wat moeite hebt? Ik heb van jou nog helemaal niets beargumenteerd gezien. Eigenlijk ben jij de enige die doet wat je mij verwijt: ZEIKEN!

Om langlopende discussies te voorkomen is dit dan ook maar het laatste dat ik tegen je te melden heb. Met sommige mensen kun je helaas maar beter geen discussie aangaan omdat ze het toch niet begrijpen.

 

Wat betreft jouw verzoek om me eerst eens in het onderwerp te verdiepen:

Dat heb ik dus maar eens gedaan en het enige dat ik ben tegengekomen is nóg meer gezeur van jou.

Schermen vol rode smilies ook. Ben je misschien een beetje gefrustreerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, gecaramba vriend! Je start een poll, nu blijkt (op dit moment) meer dan 50% niet zo enorm achter de micro's te staan, en nu doe je het af met doordrammen, gezever, en een satire op je eigen poll.

Beetje doorzichtig, niet waar? Maar, zolang jij er lol in hebt, en ik ook, vind ik alles goed.

 

Ik voel wel wat voor een poll of dit soort polls wel zinvol zijn....

Nou is het dan misschien niet verstandig om dan eerst een poll te houden of het zinnig is om een poll te houden of een poll zinvol is of zo :blush:

 

:cry::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, gecaramba vriend! Je start een poll, nu blijkt (op dit moment) meer dan 50% niet zo enorm achter de micro's te staan, en nu doe je het af met doordrammen, gezever, en een satire op je eigen poll.

Beetje doorzichtig, niet waar? Maar, zolang jij er lol in hebt, en ik ook, vind ik alles goed.

 

Ik voel wel wat voor een poll of dit soort polls wel zinvol zijn....

Nou is het dan misschien niet verstandig om dan eerst een poll te houden of het zinnig is om een poll te houden of een poll zinvol is of zo :blush:

 

:angry::yes:

Dan wil ik eerst een poll of we daar eerst overleg over hebben of niet. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief  Misschien is dit iets voor ons allen: "Beoordeel een boek nooit op de omslag maar op de inhoud."

 

en als je de inhoud heb gezien. sluit dit boek en zet het in de kelder kast

 

 

het is zonde van de tijd en energie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief  Misschien is dit iets voor ons allen: "Beoordeel een boek nooit op de omslag maar op de inhoud."

 

en als je de inhoud heb gezien. sluit dit boek en zet het in de kelder kast

 

 

het is zonde van de tijd en energie

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nadat ik vroeger zoveel boeken verplicht heb moeten lezen, ik bijna geen boek meer heb ingekeken. Waarschijnlijk ben ik overvoerd. :ph34r:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Spiegels zouden er goed aan doen even na te denken voor ze de beelden terugkaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bob en Wendy. Jullie tegenwoordig ook op het forum? Gezellig ;)

 

Of heb je nou al weer last van die pollen Bob? :angry:

Toch niet met dit weer zeker.

 

Groeten aan Wendy

Nee, geen last van Bob gebruikt Pollen Plus. Werkt super zoals gezegd :ph34r:

Alleen nog behoorlijk in de kreukels van tuingedoe! :ph34r:;)

 

Groetn aan vrouw Hoppertje, zoon Hoppertje en dochter Hoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...