Spring naar bijdragen

Ingegraven caches: aparte kleur?


Wat vind jij van ingegraven caches?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van ingegraven caches?

    • 0: Ingegraven caches zijn de mooiste caches die er zijn.
      9
    • 0: Ingegraven caches zijn de slechtst geplaatste caches.
      2
    • 0: Ingegraven caches zijn de nagel aan de doodskist voor het geocachen.
      1
    • 0: Ingegraven caches zouden verboden moeten worden.
      3
    • 0: Ach, een cache is een cache.
      12


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Misschien gooi ik hiermee de knuppel in het hoenderhok, maar dit onderwerp houd me al een tijdje bezig.

 

Ik stoor me namelijk verschrikkelijk aan: INGEGRAVEN CACHES.

 

Zelf doe ik altijd vreselijk mijn best om van een nieuwe cachebergplaats iets bizonders te maken. Ik kan het nl. voor mijn gevoel niet verkopen om zo maar ergens een cache onder de grond te stoppen. Ik vind er zelfs iets van gemakzucht van uitgaan!

 

Laatst ben ik weer tegen zo'n cache aangelopen- terwijl ik toch goed kijk of er iets over in de tekst of de logs staat- en wat zie je dan: de hele omgeving van de cache wordt omgewoeld en omgespit. Ik vind dat de cacheplaatser beter zijn best moet doen om dit te voorkomen. Zeker als ik kijk naar de gevraagde zorgvuldigheid door de beheerders en eigenaren van de terreinen.

Dit wordt nog eens de nagel aan de doodskist van het geocachen!

 

Misschien stel ik het allemaal wel een beetje zwart/wit, maar het is wel hoe ik er over denk.

 

Het is niet de bedoeling om hiet mensen voor het hoofd te stoten of een onmogelijke discussie te starten. Wel wil ik door deze poll eens in kaart brengen hoe de geocachegemeente er over denkt.

En of het mogelijk is deze vorm van cacheplaatsen apart te vermelden, zodat zij die dat wensen ervan gevrijwaard kunnen blijven, zonder veel moeite te hoeven doen om zich hierop te orienteren.

 

Laten we om slopende discussies uit te lokken afspreken dat iedereen vooral zeer emotioneel en niet weloverwogen reageert!

 

Blijf svp. bij het onderwerp. Het gaat hier om het ingraven van caches en niet over de plaatsers of hun kleinkinderen.

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zal het nogmaals herhalen:

als ze je niet bevallen moet je er niet aan beginnen !! :cry:

 

Zegt dit genoeg

 

En begin a.u.b. niet over iedere scheet die je dwars zit een poll :angry:

 

:blush: Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dol op ingegraven caches. Hoe dieper hoe beter.

Mijn volgende cache heet China Syndrome, du ga maar na hoe diep dat ding komt te liggen.

 

moet je wel onder een hoek gaan graven want bij mijn weten gaat China Syndrome over het in de grond zakken van kerncentrales bij een meltdown en dan alleen in Noord-Amerika, in Nederland zou dat een Australie Syndroom heten.....

 

ander vraagje; welke kleur zou een begraven micro-cache waarvoor je eerst thuis een puzzel moet oplossen moeten krijgen? :cry:

 

Paars met een groene gloed?

roze met oranje stipjes?

bruin met zalmkleurige streepjes?

 

kan ik wel een poll over starten :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je nu dat blauwe licht dat om uranium staven hangt, die in een water bassin hangen ? :cry:

 

Paars met een groene gloed?

roze met oranje stipjes?

bruin met zalmkleurige streepjes?

HUh welk blauw licht???

De uranium staven die je kan zien zijn meestal zwart hoor die zitten namelijk in kokers diep onder geneutraliseerd en van boorzuur voorzien water.....

 

Mijn volgende cache komt dan ook in de kerncentrale van borssele te liggen ( in de reactor) niks graven dus cachers die hem willen doen mogen bij mij een duikuitrusting komen lenen en hem op gaan duiken :yes:

 

 

Misschien dat flouroiserd blauw wel leuk is maar dan vind je die caches weer zo snel is dat weer niet leuk.

En als cache box kleur lijkt me pimpelpaars met een oranje randje wel leuk.

Ene waarom niet ingraven de meeste liggen onder een laagje zand en zijn zo te vinden, bovendien als je ze midden op het bbospad zou leggen kan je iedere dag wel een nieuwe box gaan plaatsen....maw lekker zinloos topic dus...... :blush:

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn volgende cache heet China Syndrome, du ga maar na hoe diep dat ding komt te liggen. :blush:

Dan moet je niet tè diep doorgaan, anders is het ineens toch geen ingegraven cache meer en kun je net zo goed de coords van de andere kant nemen. Alhoewel... dan is het een cache die niet meer goedgekeurd zal worden omdat het dan een soort vakantiecache is die je niet kunt onderhouden. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Zelfde verhaal als bij de andere poll.

Drie negatieve antwoorden, een antwoord waarbij ik geweldig enthousiast zou moeten zijn en een neutraal antwoord.

Wij hebben een gruwelijke hekel aan prikken, dus alsjeblieft, liever niet!

Maar soms kan het echt niet anders en als het dan goed gedaan is is er niks mis mee. Als je wilt weten wat ik bedoel met goed, ga dan bijvoorbeeld eens kijken bij the sunny spot (GC5367).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...