Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

10 punten voor De-Fam.

Wil je hiervan ook een banner maken?

Natuurlijk wil de-Fam dát! Dat is geen probleem.

Geplaatst

het enigste en beste alternatief voor een kokertje is geen kokertje plaatsen maar minimaal een Small

barny

I love fotokokertjes!!!

http://GC48D47

e656b093-5913-41d7-b979-14cf2db5875c.jpg

Dit was echt geen zelfcensuur! Het is dit forum dat mijn link mogelijk de nek omgedraaid heeft. Een kwaadaardig anti-potjepleur virus waarschijnlijk.

Geplaatst (bewerkt)

Het wordt steeds erger :no: fotorolkokertjes zijn NIET waterdicht, dus na verloop van tijd zit er een klodder papier, in plaats van een logrolletje in. Dit alternatief lijkt me niks beter. Als je dan toch zoiets wilt plaatsen gebruik dan bijvoorbeeld een kokertje van pvc buis met schroefdop.

Het begin van dit draadje.

Vanmiddag bij de bouwmarkt gezocht naar PVC-buis met schroefdop. Geen schroefdop te bekennen. Weet iemand waar ik dat kan kopen? En hoe maak ik de onderzijde dicht, zijn daar doppen voor en dan lijmen met PVC-lijm?

bewerkt door Odlaniger
Geplaatst

Ik vind de hetze tegen de fotorolletles overdreven. Er zijn voldoende mogelijkheden om het fotorolletje tegen weersinvloeden te beschermen.

Wij hebben ook diverse fotorolletjes gebruikt, maar in de meeste gevallen wel in een beschermde behuizing. Het is wel heel gemakkelijk om alles over een kam te scheren.

Is er een leuke, informatieve pagina gemaakt. Ligt de cache in een leuke omgeving. Wat is de boodschap.

Er zijn cachers die zich alleen laten leiden door de coördinaten. Of je nou een mooie pagina hebt gemaakt of niet.

Pas als ze de cache niet kunnen vinden zijn ze bereid om wat verder te kijken dan hun neus lang is.

Geplaatst

Het wordt steeds erger :no: fotorolkokertjes zijn NIET waterdicht, dus na verloop van tijd zit er een klodder papier, in plaats van een logrolletje in. Dit alternatief lijkt me niks beter. Als je dan toch zoiets wilt plaatsen gebruik dan bijvoorbeeld een kokertje van pvc buis met schroefdop.

Vanmiddag bij de bouwmarkt gezocht naar PVC-buis met schroefdop. Geen schroefdop te bekennen. Weet iemand waar ik dat kan kopen? En hoe maak ik de onderzijde dicht, zijn daar doppen voor en dan lijmen met PVC-lijm?

Voor buis zijn er einddoppen die je kunt lijmen met PVC-lijm. Ook zijn er schroefkappen die normaal gebruikt worden om te kunnen ontstoppen. Deze moeten dan aan de andere kant van de buis worden vastgelijmd.

Als de bouwmarkt ze niet heeft, dan zul je naar een goede ijzerwinkel (Enorm) of loodgietersbedrijf moeten. Vaak worden deze schroefdoppen zo vast gedraaid dat ze moeilijk los te krijgen zijn.

Elk voordeel heeft zo zijn nadeel.

Geplaatst

Voor dit soort materialen kun je ook beter naar een installateur gaan.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...